Keleivių vietose įsitaisę renginio svečiai turėjo galimybę stebėti, kaip veikia technologija, kurią sudaro, pavyzdžiui, milimetrinio diapazono radiolokacinė stotis, lazeriniai skeneriai, kameros, didelio greičio kompiuterinė įranga ir specializuota HMI („Human Machine Interface“ (liet. „žmogaus ir mechanizmo sąsaja“)). Įvedus kelionės tikslą navigacijos sistemoje, šie prietaisai valdo automobilį autonominiu būdu greitkelyje ir miesto keliuose.
Takao Asami, „Nissan“ vyriausiasis viceprezidentas tyrimams ir pažangiajai inžinerijai, sako: „Svarbiausias dalykas „Nissan“ kompanijai ir jos darbuotojams yra inovacijos ir išradingumas. Šis ateities „Nissan“ autonominio vairavimo technologijos bandymas sudėtingomis Londono gatvių sąlygomis pabrėžia mūsų pasiryžimą suteikti savo klientams galimybę naudotis „Nissan“ išmanaus mobilumo paslauga.“
Neseniai „Nissan“ paskelbė apie autonominio vairavimo technologijas, kurios artimoje ateityje bus diegiamos tiek atnaujintame „Qashqai“, tiek naujajame „Nissan LEAF“. Šiuose modeliuose bus įdiegta „ProPILOT“ autonominio vairavimo technologija, kuri suteiks galimybę autonominiu būdu valdyti automobilį greitkeliuose važiuojant viena juosta. Praėjusiais metais Japonijoje „Nissan“ pristatė pirmąjį savo modelį „Serena“ su įdiegta „ProPILOT“ technologija. „Nissan Serena“ laimėjo 2016–2017 m. Japonijos metų automobilio inovacijų apdovanojimą.
Planuojama šią technologiją pristatyti JAV ir Kinijos rinkose. Autonominio vairavimo technologija, važiuojant keliomis juostomis, užtikrins automatinį persirikiavimą į kitas juostas greitkeliuose. Ją planuojama įdiegti 2018 m., o autonominio vairavimo miesto keliuose ir sankryžose technologiją – 2020 m.