„Nissan“ pristato krosoverio viziją „Gripz“

Krosoverių segmento pradininkė pristato naują koncepcinį modelį, kuris perteikia naujoviško „Nissan“ ateities automobilio viziją. Koncepcinis „Nissan Gripz“ automobilis – Europos ir Japonijos dizainerių darbo vaisius.
„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje
„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje / „Scanpix“ nuotr.

„Nissan Gripz“ koncepcija yra dar vienas gamintojo žingsnis kardinalių permainų link. Šis koncepcinis modelis - tai žvilgsnis į ateitį, kaip gali atrodyti naujas kompaktiškas krosoveris.

Nors savo prigimtimi koncepcinis „Nissan Gripz“ modelis yra panašus į kompaktišką krosoverį, tačiau jam būdingas sportiško automobilio siluetas su aukštesne prošvaisa, kad galėtų įveikti sudėtingesnes važiavimo sąlygas.

Šiuo kūriniu atiduota pagarba vienam pirmųjų „Nissan“ krosoverių - legendiniam „Safari“ ralio nugalėtojui „Nissan 240Z“. Aštuntajame dešimtmetyje šie sportiniai automobiliai buvo perkonstruoti pasitelkiant „Nissan“ visureigių gamybos patirtį, kad galėtų įveikti sudėtingas trasas Kalifornijos pusiasalyje, atvirose Kenijos lygumose, Ugandoje ir dabartinėje Tanzanijoje. Šie lenktyniniai automobiliai turi aukštesnę prošvaisą bei tvirtesnę pakabą, o jų variklio dangtis ir bagažinė papuošti matinės juodos spalvos apdaila, kuri sudaro kontrastą su sodriai raudonai oranžiniu kėbulu.

„Scanpix“ nuotr./„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje
„Scanpix“ nuotr./„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje

„Nissan 240Z“ įrodė, kad sportiniai automobiliai gali būti smagiai vairuojami ir neturėdami žemos prošvaisos. Koncepcinis „Nissan Gripz“ dar kartą patvirtina šią tiesą. 

„Nissan Gripz“ kocepcija varoma derinant elektros ir vidaus degimo variklio technologijas, hibridinės „Pure Drive e-Power“ sistemos. Efektyvus benzininis variklis tiekia energiją elektros varikliui, kuris yra toks pats, koks montuojamas „Nissan LEAF“ elektromobilyje.

Koncepcinis „Nissan Gripz“ automobilis pristatomas kaip dizaino vizija, o ne kaip dabartinio modelio pakaitalas, nors jį kurdama bendrovė pritaikė savo naujo „emocionalios geometrijos“ dizaino elementus.

„Scanpix“ nuotr./„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje
„Scanpix“ nuotr./„Nissan Gripz“ koncepto pristatymas Frankfurto automobilių parodoje

„Nissan“ pirmoji subrandino kompaktiško krosoverio idėją, įkūnytą milžiniško populiarumo susilaukusiuose „Qashqai“ bei „Juke“ modeliuose, kurie lėmė šio rinkos segmento augimą, kitiems gamintojams vejantis iš paskos. 

„Nors koncepcinis „Nissan Gripz“ modelis nėra tiesioginis šių dviejų garsių automobilių pakaitalas, tačiau jis nubrėžia galimus kompaktiško krosoverio metmenis“, - teigė vyriausiasis viceprezidentas ir dizaino padalinio vadovas Shiro Nakamura.

„Nissan Gripz“ koncepcinio modelio matmenys (mm)
Ilgis: 4100
Plotis: 1890
Aukštis: 1500
Važiuoklės bazė: 2580

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis