Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ pristato naująjį „Qashqai“ – pretendentą į krosoverių segmento viršūnę

Lapkričio 7-ąją krosoverių segmente svarbiausia diena per pastaruosius septynerius metus. 2007 m. „Nissan“ išleido automobilį, tapusį krosoverių segmento pionieriumi, pritraukusį 2 milijonus klientų ir paskatinusį kitus gamintojus kurti panašius modelius. Šiandien tas modelis grįžta su nauja jėga.
„Nissan Qashqai“
„Nissan Qashqai“ / „Nissan“ nuotr.

Londone pristatytas naujasis „Qashqai“ neša tą patį „Nissan“ įkvepiančių inovacijų šūkį ir skelbia antrosios krosoverių kartos pradžią. Daugiau nei 5000 „Qashqai“ vairuotojų iš viso pasaulio – maža, bet kartu ir reikšminga visų savininkų dalis – pateikė savo vizijas, kaip suvokia geriausias technologines inovacijas. Jų indėlis padėjo sukurti naujojo „Qashqai“ pavidalą, ir šis automobilis pirmą kartą pristatytas pasauliui.

„Nissan Qashqai“ yra ilgametis lengvųjų visureigių rinkos lyderis – nuo 2007 m. jų pagaminta daugiau kaip 2 milijonai. Jis patrauklus ir kompaktiškų automobilių vairuotojams, kurie nori daugiau stiliaus, technologijų bei malonumo, ir visureigius mėgstantiems žmonėms, kurie pageidauja mažesnio dydžio ir didesnio efektyvumo. Jau 2014-ųjų vasarį šis modelis pasirodys prekyboje.

„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“

Išmani technologija

Naujojo „Nissan Qashqai“ stuburą sudaro aukščiausios klasės technologija, antros kartos krosoverių dizainas ir patobulinta dinamika.

Naujasis automobilis yra 49 mm ilgesnis už dabartinį, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis, todėl pasižymi gražia „stovėsena“ ir išlaiko lengvojo visureigio stilių, kompaktiškus matmenis ir aukštą vairuotojo poziciją.  Puikią išvaizdą laiduoja išskirtiniai ypatumai, pavyzdžiui, moliusko geldelę primenantis variklio gaubtas, o apskritai automobilis ryškiai pulsuoja „Qashqai“ vizualine tapatybe.

Kaip ir visuose naujuose „Nissan“ automobiliuose, „Qashqai“ tikrai nestinga novatoriškų technologijų. Vairuotojas gali naudotis įvairiomis pažangiomis funkcijomis, kurios visapusiškai pakylėja vairavimą į naują lygį. „Nissan Safety Shield“ technologijų sąrašą dabar papildė autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema ir kelios kitos svarbios pagalbinės funkcijos, o išmani automobilio statymo sistema padeda be streso manevruoti mieste. Naujasis „Qashqai“ padaro modernią technologiją prieinamą labiau nei bet kada anksčiau.

„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“

Varikliai ir transmisijos

Lengvieji visureigiai visada žavėjo tuo, kad leido suderinti įprasto lengvojo automobilio efektyvumą su visureigio privalumais. Kad ir kokį variklį pasirinksite, naujasis „Qashqai“ turi itin našių ir veiksmingų benzininių bei dyzelinių variklių asortimentą, kuris viršys vairuotojų lūkesčius.

Prekybos nauju modeliu pradžiai bus pateikti keturi skirtingi varikliai – du benzininiai ir du dyzeliniai, su galimybe rinktis priekinius arba visus varančiuosius ratus:

  • 1,2 litro DIG-T 115AG
  • 1,6 litro DIG-T 150AG
  • 1,5 litro dCi 110AG
  • 1,6 litro dCi 130AG
„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“

Pirkėjai galės pasirinkti mechaninę arba visiškai naują automatinę bepakopę transmisiją „Xtronic“. Naujoji transmisija „Xtronic“ su kintamu perdavimo laipsniu buvo specialiai sukurta antrosios kartos „Qashqai“ automobiliui ir yra montuojama su 1,6 litro dCi varikliu.

Inovacijų sąrašą tęsia naujojo „Qashqai“ variklių asortimentas – platesnis ir efektyvesnis nei bet kada anksčiau. Kad tūris, emisija ir degalų sąnaudos būtų mažesni, kiekvienas variklis turi turbokompresorių. Kartu jie pasižymi puikiomis galios savybėmis ir mažiausia savoje klasėje kenksmingų dujų emisija – vos nuo 99 g/km. Efektyvumą padidinti taip pat padėjo svorio mažinimo programa – ji padėjo kai kuriems modeliams „numesti„ iki 40 kilogramų, nors jis ir gausiai papildytas nauja įranga.

Antros kartos krosoverių dizainas

„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Qashqai“

„Qashqai“ salone vairuotojai pastebės gerokai kokybiškesnes medžiagas ir rafinuotesnį dizainą. Viena iš svarbiausių lengvųjų visureigių ypatybių išlieka universalumas. „Nissan“ inžinieriai rado naujoviškų būdų, kaip pritaikyti naująjį visureigį vairuotojo poreikiams. Naujajame „Qashqai“ yra daugiau vietos ir žmonėms, ir bagažui, įrengta lanksti bagažo sistema, netgi yra vieta lentynėlei, kai ši nenaudojama.

Naujasis „Qashqai“ bus pirmasis prekyboje pasirodęs modelis, gaminamas naudojant naują CMF („Common Module Family“) „Renault-Nissan“ aljanso platformą, kuri pasižymi reikšmingais inžineriniais privalumais.

Suprojektuotas ir sukonstruotas Europoje ir skirtas Europai, naujasis „Qashqai“ yra „Nissan Design Europe“ ir „Nissan Technical Centre Europe“ specialistų kūrinys, o surenkamas jis bus Sanderlando gamykloje, Didžiojoje Britanijoje.  Daug prisidėjo ir „Nissan“ dizaineriai bei inžinieriai iš Atsugio Japonijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų