1. Pirmasis „Nissan Pulsar“ vaizdo klipas sukurtas 1984 metais, kitame Žemės pusrutulyje. Ši reklama Australijos gyventojus supažindino su „Pulsar“, mesdama iššūkį senamadiškoms vertybėms ir tokiems konkurentams, kaip „Toyota Corolla“. Šis „Pulsar“ buvo skiriamas jauniems automobilininkams ir tai atsispindi tiek tuo metu madingoje stilistikoje, tiek jaunatviškame tempe.
2. Kaip „Pulsar“ tapo gerai žinomas, 1985 metais jį ėmė reklamuoti kaip automobilį su itin gausia bazine įranga. Šiame klipe vietoje nuobodaus įrangos vardinimo pasirinktas humoristinis įrangos privalumų pateikimas.
3. 1986 metais „klasikinis amerikietis“ Paulas Newmanas buvo panaudotas žinutei: su „Pulsar“ tiesiog negalima nelaimėti. Šio automobilio privalumai – penkerios durys, penkios pavaros, talpi bagažinė, erdvus interjeras. 1986 metais „Pulsar“ turėjo rimtų argumentų prieš savo konkurentus iš „Toyota“ ir „Ford“.
4. 1987 metais Kanadoje rodytame reklaminiame klipe demonstruojami "Pulsar" privalumai jį daro išskirtiniu. Be visiems automobiliams įprastos įrangos, atidengiamas „targa“ stogas leidžia automobilį naudoti kaip plaukų džiovintuvą, soliariumą arba – tiesiog kaip sportišką automobilį.
5. 1988 metais Australijoje rodytoje reklamoje tikrinamas intelektas. Klipe rodoma papūga nežino atsakymo į klausimą, kuo „Pulsar“ skiriasi nuo akvariumo. Kaip apmaudu!
Šis modelis Europoje buvo parduodamas „Sunny“ pavadinimu.
6. Devintajame dešimtmetyje pasirodė naujas „Nissan Pulsar“, kuris Europoje taip pat žinomas „Sunny“ pavadinimu. Australijoje jis pelnė „Metų automobilio“ titulą. Šiame klipe matyti, kad kartu su padidėjusia variklio galia ir sumažėjusiomis degalų sąnaudomis minimas ir dar vienas konkurentas – „Honda Civic“.
7. Automobilio reklama, kurioje nėra automobilio – aukštasis pilotažas reklamos kūryboje. Kaip, pavyzdžiui, šiame 1994 metų klipe, kuriame kalbama apie automatines transmisijas, siūlomas už mechaninės pavarų dėžės kainą. Siužete leidžiama suprasti, kad policininkus tai sudomino.
8. „Pulsar“ bazinės įrangos sąrašas verčia iš koto. Jis toks galingas, kad virsta ne tik žmonės, bet ir tiltai, skęsta laivai. Taip įvykiai klostosi šiame, bemaž dvidešimties metų senumo klipe. Jo herojus – „Pulsar Plus“ Lietuvoje pardavinėtas su „Almera“ pavadinimu.
9. 2000 metais Azijoje pasirodė naujasis „Nissan Pulsar“, Europoje žinomas kaip antrosios kartos „Nissan Almera“. Jo pristatymui buvo sukurta gan agresyvaus pobūdžio reklama, kurioje automobilis daužo ir laužo taisykles bei suvaržymus.
10. Pabaigai – naujasis „Nissan Pulsar“. Elegantiškas ir dinamiškas vaizdo klipas pristato automobilį, kuris yra ne tik transporto priemonė, bet ir nauji pojūčiai, suderinti su naujomis galimybėmis. Šis klipas jau ne sykį transliuotas Lietuvoje.