„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Nissan“ ruošia staigmeną – „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 arklio galias, bus varomas visais ratais

„Nissan Leaf“ ilgą laiką buvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Ir dabar pirkėjų jam netrūksta. Bet visų šių naujų, egzotiškų ir įdomių elektromobilių šešėlyje „Leaf“ atrodo kiek nuobodus. Tačiau „Nissan“ jau susiruošė šią padėtį ištaisyti – pasiruoškite sutikti keturiais ratais varomą ir 304 arklio galias turintį „Leaf“.
Bandomas „Nissan Leaf e+“
Bandomas „Nissan Leaf e+“ / Gamintojo nuotr.

„Nissan Leaf e+“ – toks bus pilnas naujausios „Leaf“ versijos pavadinimas. Tiesa, jos dar reikės šiek tiek palaukti, bet ji jau ruošiama. Įprastas „Leaf“ turi vieną elektrinį variklį, kuris suka priekinius ratus. Įprastais to pakaktų – beveik visi tokio dydžio hečbekai kelyje varomi tik priekiniais ratais. Tačiau vienas po kito į rinką žengia nauji elektromobiliai, kurie turi savų privalumų – vieni pigesni, kiti mieliau atrodo, treti – praktiškesni. Taigi, „Leaf“ laikas keistis.

„Nissan“ sugalvojo, kad geriausias pokytis būtų papildomas elektrinis variklis automobilio gale. Antrosios kartos „Leaf“ turi vieną 110 kW (148 AG) variklį priekyje. Naujasis „Leaf e+“ turės du variklius, kurie kartu išvystys 304 AG arba 227 kW – karštojo hečbeko teritorija, tiesa?

„Leaf e+“ atsiras ir naujas 12,3 colių ekranas, pateiksiantis duomenis apie automobilio dinamines savybes. Tačiau kitos stiliaus detalės, panašu, liks nepakitusios, o „Nissan“ labiau akcentuoja saugumą bei patogumą, o ne greitį, todėl tikriausiai šis automobilis savo dinaminėmis savybėmis per daug nenustebins.

Tikriausiai jau spėjote susimąstyti – „Kaip papildomas variklis gali pagerinti komfortą?“. „Leaf“, kaip ir daugelis kitų elektromobilių, turi regeneracinio stabdymo sistemą. Vos tik vairuotojas paleidžia akceleratorių, variklis virsta generatoriumi, kuris ne tik lėtina automobilio judėjimą, bet ir sugrąžina dalį energijos atgal į baterijas. Kadangi „Leaf“ turi tik vieną tokį variklį, jis stabdo tik priekinius ratus ir automobilio svorio centras visada pasistumia pirmyn. Skamba kaip smulkmena, bet važiuojant mieste tai – jaučiama. „Leaf e+“ turės du tokius variklius, todėl lengviau išsilaikys tiesioje padėtyje ir per daug nelinguos.

Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai, kad posūkiuose būtų išlaikomas stabilumas. „Nissan“ teigia, kad tai suteiks didesnį vairavimo malonumą. Galiausiai, keturiais ratais varomas „Leaf e+“ užtikrinčiau jausis ir ant šlapios ar sniegu padengtos kelio dangos.

„Leaf e+“ neabejotinai bus sunkesnis už standartinį modelį, bet turėtų būti ir gerokai smagesnis. Ar to pakaks, kad šis automobilis būtų perkamas? Sunku pasakyti, tačiau tas pačias technologijas „Nissan“ pritaikys ir kitiems savo elektromobiliams, todėl investicijos tikrai atsipirks.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“