„Mes, „Nissan“, nekuriame technologijų vien dėl to, kad jas kurtume. Geriausias technologijas montuojame ne tik į aukščiausios klasės modelius, – kalbėjo Ghosnas pranešimo metu. – Nuo pat pradžių dirbome siekdami, kad reikiamos technologijos būtų pritaikytos visuose mūsų gaminamuose automobiliuose ir jomis galėtų pasinaudoti kuo daugiau žmonių. Tam reikia daugiau ne tik inovacijų – tam reikia išradingumo. Būtent to ir siekiame su „Nissan“ pažangiojo mobilumo programa.“
„Nissan“ vadovams pristatant technologijas ir jų veikimą, Ghosnas pranešė penkias pagrindines naujienas.
Siekiant greitesnio autonominių automobilių atsiradimo keliuose, Ghosnas papasakojo apie naujausią technologiją – „Seamless Autonomous Mobility“ arba SAM. Sukurta pasinaudojant NASA technologijomis, SAM padeda automobilio dirbtiniam intelektui (AI), kartu su žmogaus pagalba, priimti sprendimus nenuspėjamose situacijose ir taip tobulina automobilio dirbtinį intelektą. Tai dalis „Nissan“ išmaniosios integracijos.
Žengiant dar vieną žingsnį link autonominių automobilių gaminimo, Ghosnas pirmą kartą pranešė, kad „Nissan“ šiais metais pradės bandymus, siekdama pristatyti autonominius automobilius komerciniame sektoriuje. Dirbdama kartu su Japonijoje pirmaujančia internetine kompanija „DeNA“, „Nissan“ kompanija pirmiausia dėmesį skirs bandymams, skirtiems tobulinti autonominio važiavimo technologijas specialiose nacionalinės strateginėse Japonijos zonose. Iki 2020 m. šie bandymai apims ir komercinį technologijų pritaikymą transporto paslaugų sferoje Tokijo metropolitene.
Kartu su strategija tobulinti „Nissan“ autonominį vairavimą, Ghosnas taip pat pranešė apie „Nissan“ planus išlaikyti lyderės poziciją elektromobilių rinkoje. Nuo 2010 m. kompanija pardavė daugiau nei 250 000 „Nissan LEAF“ elektromobilių visame pasaulyje. Ghosnas pranešė apie planus netolimoje ateityje pristatyti naują LEAF modelį. Populiariausias pasaulyje elektromobilis taip pat bus su technologija „ProPILOT“ – „Nissan“ autonominio vairavimo funkcija, važiuojant viena juosta greitkelyje.
Kalbėdamas apie susietus automobilius, kuriuose veikia „Nissan“ išmanusis vairavimas ir „Nissan“ išmanioji integracija, Ghosnas pranešė apie „Renault-Nissan Alliance“ tęsiamą partnerystę su „Microsoft“ ir bendrą siekį sukurti naują susietų automobilių kartą. „Connected Vehicles and Mobility Services“ aljanso vyriausiasis direktorius Ogi Redzicius parodė, kaip „Microsoft“ asmeninio pagalbininko technologija „Cortana“ gali padėti važiavimą padaryti našesnį ir paprastesnį. „Cortana“ yra viena iš technologijų, kurias kartu išbando aljansas ir „Microsoft“.
Siekiant palaikyti tinkamą naujų technologijų integravimo į pasaulio miestus politiką ir padėti tam pasirengti, Ghosnas pranešė apie naują partnerystę su 100 sparčiai augančių miestų – „Rockefeller Foundation“ (100RC) pradėta tarptautinė ne pelno siekianti iniciatyva padėti miestams išspręsti fizinius, socialinius ir ekonominius iššūkius. „Nissan“, kartu su 100RC, padės miestams vystyti autonominių ir elektrinių automobilių bei mobilumo paslaugų infrastruktūrą ateityje. „Nissan“ yra pirmoji 100RC partnerė iš automobilių rinkos.
„Skatiname kitus prisijungti prie mūsų – tiek technologijų partnerius, el. prekybos įmones, vežimo paslaugų ir dalijimosi automobiliais platformas, tiek socialinių erdvių verslus, kurie gali padėti išbandyti ir sukurti naujas transporto priemones ir paslaugas, kurios padėtų kiekvienam“, – teigė Ghosnas.