„Nissan“ stendo pažiba Frankfurte – naujasis „Navara“ pikapas

Naujasis „NP300 Navara“ pirkėjus vilios ne tik išraiškingu dizainu, bet ir technologiniais sprendimais. Gamintojas tvirtina, kad naujasis pikapas bus kur kas komfortiškesnis nei pirmtakas.
„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Siekdami įdiegti įvairius patobulinimus ir nesumažinti pravažumo bekelėje, „Nissan” modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri lemia komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą.

Naujasis „NP300 Navara“ pristato visą seriją naujų automobilinių technologijų. Gerai žinoma crossover modelių saugos įranga – aplinkinio vaizdo ir priekinė avarinio stabdymo sistemos (FEB) – yra visiškai naujos technologijos pikapų rinkoje. 

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Dar didesniam saugumui ir komfortui užtikrinti naujajame pikape komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos, taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.

Naujasis „NP300 Navara“ 2,3 litro darbo tūrio dCi variklis yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką. Pirkėjams bus siūlomi 158 AG ir 187 AG agregatai. Aukščiausio lygio versija komplektuojama su dviejų turbokompresorių technologija.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Nissan“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Naujausios kartos modeliai bus komplektuojami su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema.

Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis