Siekdami įdiegti įvairius patobulinimus ir nesumažinti pravažumo bekelėje, „Nissan” modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri lemia komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą.
Naujasis „NP300 Navara“ pristato visą seriją naujų automobilinių technologijų. Gerai žinoma crossover modelių saugos įranga – aplinkinio vaizdo ir priekinė avarinio stabdymo sistemos (FEB) – yra visiškai naujos technologijos pikapų rinkoje.
Dar didesniam saugumui ir komfortui užtikrinti naujajame pikape komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos, taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.
Naujasis „NP300 Navara“ 2,3 litro darbo tūrio dCi variklis yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką. Pirkėjams bus siūlomi 158 AG ir 187 AG agregatai. Aukščiausio lygio versija komplektuojama su dviejų turbokompresorių technologija.
Naujausios kartos modeliai bus komplektuojami su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema.
Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.