Istorija pasikartojo – balandžio pradžioje vykstančios Niujorko parodos lankytojai gali išvysti naujos kartos „Optima“ modelį. Tai „Kia“ prekinio ženklo brandos simbolis ir begalinio dėmesio kiekvienai detalei įrodymas.
Netikėtu atradimu, gaivaus oro gurkšnio ieškantiems šio segmento gerbėjams tapęs modelis labai greitai rado kelią į vairuotojų širdis ir tapo vienu perkamiausių „Kia“ modelių visame pasaulyje. Net trejus metus iš eilės „Optima“ buvo geriausiai parduodamas „Kia“ modelis Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Vadovaujant „Kia“ dizaino prezidentui Peteriui Schreyeriui sukurtas „Optima“ modelis išsaugojo modernumą, šiam prekiniam ženklui būdingus dizaino bruožus ir atletišką prigimtį. Tačiau ilgesnė, platesnė ir standesnė važiuoklė dabar gali pasiūlyti dar geresnį automobilio valdymą ir dar erdvesnį saloną.
Gerokai didesnis ir prabangesnis naujojo „Optima“ salonas demonstruoja neįtikėtiną kokybės lygį. Būsimieji pirkėjai galės džiaugtis kiekviena standartinei įrangai priklausančia aukšto lygio apdailos detale jau visai netrukus – modelis prekyboje mūsų šalyje pasirodys ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Kaip ir jo pirmtakas, naujasis „Optima“ bus gaminamas „Kia“ Hwasung gamykloje Korėjoje. Europos regionui pritaikytos kainos bus paskelbtos šiek tiek vėliau, artėjant prekybos pradžiai.
„Optima“ pakeitė žmonių jausmus „Kia“ prekiniam ženklui. Už augimą ir sėkmę esame skolingi priverčiančiam atsisukti dizainui ir sportiškumui. Taip buvo ir iki šiol tebėra – šis modelis išties gaivi alternatyva visam D segmentui. Be to, jis sustiprina penkerius metus trukusią dizaino kryptį, kuri jau keletą metų kėlė „Kia“ į rekordines pardavimų aukštumas“, – sakė „Kia Motors America“ pardavimų ir marketingo viceprezidentas Michaelis Sprague.
„Naujasis „Optima“ išlaiko savo pirmtako individualumą, tačiau iš esmės mes patobulinome viską: padidinome erdvę, pagerinome valdymo savybes ir pasirūpinome technologijų gausa bei rafinuotumu,“ – pridūrė jis.
Atpažįstamas europietiškas dizainas
Kadangi ankstesnės kartos „Optima“ buvo itin mėgstamas ir sėkmingas modelis, „Kia“ dizaineriai stengėsi išlaikyti pusiausvyrą: išsaugoti pagrindinius pirmtako bruožus ir tuo pačiu sukurti kažką naujo ir modernaus. Šiuolaikiškos formos ir moderni architektūra įkvėpė kūrėjus ir paskatino sukurti rafinuotą bei dinamišką sedaną, turintį nenuginčijamų „Kia“ bruožų ir besijaučiantį kelyje geriau negu bet kada.
Naujasis „Optima“ pasižymi ypatingu funkcionalumu ir sportiškumu. Pirmiausia – jis ilgesnis, aukštesnis ir platesnis už savo pirmtaką. Ratų bazė buvo padidinta iki 2805 mm (10 mm ilgesnė), o bendras transporto priemonės plotis siekia 1860 mm (padidėjo 25 mm). Dėl šių pokyčių automobilis tapo pastebimai erdvesnis ir patogesnis viduje. Keleiviai gali džiaugtis turėdami daugiau vietos tiek galvai, tiek ir pečiams. Be to, didesnis modelis reiškia ir didesnę erdvę bagažui.
Žvelgiant į agresyvų automobilio priekį dėmesį prikausto plačios agresyvios ratų arkos ir giliai bamperiuose įmontuoti strėlės formos žibintai. „Kia“ prekinio ženklo simboliu tapusių „tigro nosies“ grotelių dizaino sprendimas labai primena naująjį „Sorento“ visureigį.
Priekinių ir galinių statramsčių forma suteikia „Optima“ modeliui sportiškumo. Kaip ir pirmtakas, naujasis „Optima“ turi iškilų bagažinės dangtį ir galinius LED žibintus, kurie neleidžia suabejoti automobilio modernumu.
Nors, priklausomai nuo rinkos, automobilio specifikacijos skirsis, pirkėjai galės rinktis 16-18 colių lietus ratlankius.
Prabangus interjeras
Naujojo „Optima“ interjeras pavergs savo erdve, patogumu ir funkcionalumu. Iš prabangiausių „Kia“ modelių įkvėpimo sėmęsis „Optima“ gali pasiūlyti daugiau minkštų ir švelnių interjero elementų. Kuriant prabangų šio modelio interjerą didžiulis dėmesys buvo skiriamas kiekvienai detalei ir funkcionalumui.
Dizaineriai pasirūpino, kad interjeras būtų ne tik kuo labiau pritaikytas vairuotojo patogumui, bet ir paprastesnis, „švaresnis“ bei tolygesnis, negu ankstesnės kartos modelio. Platesnė centrinė konsolė ir kitos detalės sukuria dar erdvesnio automobilio pojūtį. Mažesnis mygtukų kiekis dar labiau pagerina ir taip puikią „Kia“ ergonomiką.
Kūrėjai didelį dėmesį skyrė ir sėdynių patogumui. Tvirtesnis sėdynių rėmas sumažina vibracijos lygį, o minkštesnės galvos, viršutinės nugaros dalies ir šlaunų atramos leidžia atsisėsti „giliau“ ir patogiau.
Patogumas ir technologijos
„Optima“ tęsia „Kia“ tradiciją savo klientams pasiūlyti aukščiausios klasės technologijas ir išskirtinį patogumą.
Visi be išimties „Optima“ modeliai turės galinio vaizdo kamerą, o 360 laipsnių kampu „matantis“ „Around View Monitor“ bus komplektuojamas, atsižvelgiant į rinkas, kuriose jie bus parduodami. Pasirenkamųjų technologijų sąrašui priklauso „Advanced Smart Cruise Control“ (SCC), „Blind Spot Detection“ (BSD), „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) sistemos bei „Autonomous Emergency Braking” (AEB) stabdžių sistema, kuri stabdo transporto priemonę, jeigu užfiksuoja galimą atsitrenkimo į priešais sustojusį automobilį ar kitą objektą grėsmę. AEB sistema taip pat atpažįsta pėsčiuosius ir užtikrina dar didesnį naujojo sedano saugumo lygį. Drauge su kitais, tokias pat sistemas turinčiais „Kia“ modeliais, „Optima“ rūpinasi, kad vairavimas būtų kuo lengvesnis ir saugesnis.
„Kia Optima“ pirkėjai gali tikėtis, kad jų automobilis turės moderniausias „TomTom“ technologijas, kurios padidins saugumo, komforto ir malonumo keliauti lygį. Dėl pažangios „TomTom“ navigacijos vairuotojai taupys laiką ir vairuos sklandžiau, nes jiems bus pasiūlytas greičiausias ir optimaliausias maršrutas iki norimo taško ir pateikta reikalinga informacija apie eismo intensyvumą. Vairuotojai taip pat bus įspėti apie stacionarias ir mobilias greičio fiksavimo kameras, sužinos, kaip nuvažiuoti iki artimiausio prekybos centro ar reikiamos paslaugų įmonės bei susipažins su orų prognozėmis. „TomTom“ paslaugos septynerius metus nuo įsigijimo dienos „Optima“ vairuotojams bus teikiamos nemokamai.
Pirmą kartą savo istorijoje „Kia“ galės pasidžiaugti turėdama automatiškai veikiančius HID žibintus su „Dynamic Bending Lamps“ (DBL) ir „High Beam Assist“ (HBA) funkcija, kuri užfiksuoja priešais atvažiuojančias transporto priemones ir automatiškai išjungia tolimųjų šviesų žibintus, kol automobiliai prasilenkia.
Puikios eksploatacinės savybės ir saugumas
Naujasis „Optima“ pasižymi unikaliai suprojektuotu kėbulu. Iš keleto itin dideliu tvirtumu pasižyminčių metalo lydinių pagamintas kėbulas sumontuotas ant kietesnės ir patvaresnės, iš ypač tvirto plieno pagamintos važiuoklės. Daugiau negu 50 procentų kėbulo pagaminta iš ypatingai dideliu tvirtumu pasižyminčio plieno. Jis yra net 150 proc. pažangesnis už plieną, iš kurio buvo pagamintas šio modelio pirmtakas.
Gausesnis struktūrinis klijavimas (net 450 proc. daugiau, lyginant su ankstesnės kartos modeliu), o ne kėbulo virinimas pagerino triukšmo lygį ir leido sukurti gerokai tvirtesnį ir standesnį kėbulą. Inžinieriai naujojo modelio kėbului naudojo daugiau karšto štampavimo komponentų (350 proc. daugiau, lyginant su pirmtaku). Tokia kėbulo konstrukcija garantuoja didesnį saugumo lygį eismo įvykio metu, geresnę dinamiką ir mažesnį triukšmo lygį.
Itin didelį dėmesį, kuriant naujos kartos „Optima“, skyrė mažesniam triukšmo lygiui, geresniam apšvietimui ir aerodinamikai. „Optima“ yra pirmasis „Kia“ modelis, turintis panoraminio stogo laikančiąją konstrukciją, pagamintą naudojant anglies pluoštu armuotą plastiką, kuris ne tik padeda sumažinti bendrą kėbulo svorį, bet ir sukuria žemesnį transporto priemonės svorio centrą.
Lygesnis grindų paviršius sumažina vėjo keliamą triukšmą bei mažina degalų sąnaudas, o papildoma garso izoliacija ir didesnis struktūrinių klijų panaudojimas užtikrina tylią ir sklandžią kelionę. Būsimieji „Optima“ šeimininkai gali tikėtis mažesnio vibracijos ir triukšmo lygio.
Pagerinti valdymo savybes – toks buvo pagrindinis „Kia“ inžinierių prioritetas. Rezultatas pateisino lūkesčius: lengvesnė ir tvirtesnė važiuoklė lemia greitesnę reakciją į vairuotojo komandas, stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir malonesnį valdymą.