Jau ilgą laiką nerimsta gandai, kad kitos kartos BMW M5 turės keturių varančių ratų pavarą, kuri įsijuntų tik automobiliui slystelėjus arba įsibėgėjant – visais kitais atvejais varantieji ratai liktų užpakaliniai. Panaši sistema jau egzistuoja „xDrive“ transmisija turinčiuose naujausiuose X5 M bei X6 M.
Kita vertus, viename naujausių nufilmuotų siužetų matoma, kad BMW M5 vis dar varomas užpakaliniais ratais, arba „xDrive“ sistema veikia ne pilnu pajėgumu: automobilis kelis kartus slystelėjo taip, kaip tai būdinga galinius varančius ratus turinčiam modeliui.
Atnaujinto BMW M5 techniniai duomenys išlieka paslaptyje, tačiau manoma, jog jis turės 4,4 l darbinio tūrio V8 variklį su dviem turbinomis – analogišką tam, kuris montuojamas dabar. Tik jėgainė bus stipriai patobulinta ir išvystys daugiau nei 600 AG.