„Renault Zoe Van“ – taip nekūrybingai pavadintas naujas komercinis automobilis. Virsdama furgonu „Zoe“ išoriškai pasikeitė visai nežymiai. Tai vis dar yra tas pats miesto automobilis su keturiomis durelėmis. „Zoe“ nė kiek neišaugo ir neišsipūtė. Galiniai langai dabar yra tamsinti, kad praeiviai lengvai nepamatytų automobilio krovinio – ir tiek.
Nepasikeitė ir dinaminės automobilio charakteristikos. „Zoe Van“ turi 52 kWh bateriją ir tą patį R110 variklį. Pilnai įkrautas automobilis gali nuvažiuoti apie 395 km. Gerai tai, kad šis rodiklis apskaičiuotas turint omenyje 75 kg sveriantį vairuotoją ir pusiau užpildytą krovinių skyrių. Kitaip tariant, be krovinio „Zoe Van“ nuvažiuos šiek tiek daugiau, su sunkesniu kroviniu (ar storesniu vairuotoju) – šiek tiek mažiau.
Naudojant 50 kW įkrovimo stotelę, 80 proc. įkrovą pavyks pasiekti per 70 minučių. 22 kW įkroviklis bateriją gali užpildyti maždaug per 3 valandas. Kadangi „Zoe Van“ yra komercinis automobilis, tikėtina, kad įmonės juos įkraus savo teritorijose.
„Zoe Van“ yra skirtas siuntinių išvežiojimui mieste. Savaime aišku, kad šis mažylis nesivaržo su rimtais krovininiais furgonais ir sunkvežimiais. „Zoe Van“ galės pristatyti prekes kepykloms, siuntinius viešbučiams, galbūt išvežios picas ar kitus smulkius daiktus. Tačiau tai nereiškia, kad „Zoe Van“ yra visai bevertis.
„Zoe Van“ krovinių skyrius turi plokščias grindis ir yra pasiekiamas per galines dureles ir bagažinės dangtį. Jo matmenys – 1205x1110 mm. Maksimalus krovinio svoris – 387 kg.
„Zoe Van“ buvo pristatyta Jungtinėje Karalystėje, kurios miestuose yra ypatingai mažos taršos zonos. Siauros gatvės ir privilegijos elektromobiliams turėtų paskatinti „Zoe Van“ pardavimus. „Zoe Van“ kaina prasideda nuo maždaug 21,3 tūkstančių eurų.