Nors tas greitkelis buvo pilnas automobilių, o „Model Y“ buvo nepataisomai sudaužytas, vairuotojas mano, kad jam nusišypsojo sėkmė.
Vairuotojas, klipe vadinamas NM, vairavo labai atsargiai, nes žinojo, kad akvaplanavimo grėsmė yra išties didelė. Jis vairavo taip, kaip rekomenduojama – abiem rankomis, nenaudojo autopiloto, pedalais automobilį valdė labai atsargiai. Tačiau jo „Tesla Model Y“ vis tiek ėmė slysti.
Ši avarija pasirodė „Wham Baam Teslacam“ kanale „Youtube“ ir atrodo išties šiurpiai. Galima pamatyti, kaip nevaldomas „Model Y“ slysta per greitai judančų automobilių srautą ir galiausiai kliudo galinę sunkvežimio dalį. „Model Y“ buvo visiškai sudaužytas – draudimo kompanija nusprendė, kad jis yra neremontuotinas. Tačiau NM džiaugiasi, kad išsisuko be sužeidimų.
Akvaplanavimas – tai situacija, kai vanduo tampa pleištu tarp padangų ir kelio dangos. Vandens neįmanoma suspausti, todėl padangos turi jį tiesiog išstumti į šalis – tam ir skirtas protektorius. NM „Tesla Model Y“ padangos buvo beveik naujos, tačiau ir jos neapsaugojo nuo akvaplanavimo. Tai dažniausiai įvyksta po staigių judesių vairu ar pedalais, bet iš esmės niekas nėra nuo to apsaugotas.
Nuo akvaplanavimo dažnai nukenčia prastas, nudėvėtas arba sportines padangas naudojantys automobiliai. Modernių automobilių savininkams rekomenduojama išjungti autopilotą, kuris gali nespėti sureaguoti į šlapią asfalto dangą ar stovintį vandenį. Be to, autopilotas negali vairuoti slystančio automobilio ir tikrai neatgaus kontrolės.
Važiuojant šlapia kelio danga, ypač kai lyja ir yra matomų balų, reikėtų laikytis mažesnio greičio, vengti staigių judesių vairu ir pedalais. Taip pat patariama laikytis didesnių atstumų nuo kitų automobilių bei, jei tik įmanoma, apvažiuoti stovinčio vandens balas. Galiausiai, reikėtų rinktis padangas, kurių savybės atitinka gyvenamos vietos klimato sąlygas.