Įžiūrėti BMW 6 GT pokyčius po atnaujinimo nesunku. Ir netgi lengva kamufliažinė maskuotė netrukdo. Puikiai matomi ir žibintai, ir bamperiai, radiatoriaus grotelės.
Oficialus automobilio pristatymas numatomas jau gegužės 27 d. Pietų Korėjoje (bet ne JAV).
Panašu, kad „šeštuko“ atnaujinimą darę dizaineriai naudojosi „penktuko“ atnaujinimo eskizais. Nieko nuostabaus: priekiniai bamperiai ir vertikalios oro paėmimo angos beveik sutampa, priekinių žibintų forma beveik identiška. Labiau skiriasi radiatoriaus grotelės.
Vis dėlto liftbekas BMW 6 GT nėra penktos serijos sedano klonas. Tarkime, penkiaduris modelis išlaikė lengvai atpažįstamą centrinį lidarą (infraraudonųjų spindulių lazerį).
Galinėje automobilio dalyje pokyčių mažiau. Žibintų kontūras beveik nepakito. Esminis atnaujinto BMW 6 GT skirtumas nuo ankstesnio liftbeko – apatinės bamperio dalies apipavidalinimas.
Panašu, kad ir bazinėms BMW versijoms gamintojas ruošia trapecijos formos dujų išmetimo angų eskizą. Su apvaliais išmetimo vamzdžio antgaliais metas atsisveikinti.
Techniniai duomenys iš anksto nėra skelbiami. Tačiau BMW darbuotojai prasitarė, kad liftbekų variklių galingumas bus truputėlį padidintas. Kai kurios versijos taps mild-hybrid, į jas bus montuojami 48 V starteriai-generatoriai.