„NY Times“: „Toyota“ prieš elektromobilius – kur ir kodėl susikerta interesai?

„Toyota Prius“ hibridas buvo svarbus etapas švarių automobilių raidos istorijoje, sudominęs milijonus pirkėjų visame pasaulyje – jiems buvo pasiūlyta galimybė prisidėti prie aplinkos apsaugos tuo pačiu sutaupant lėšų degalams.
„Toyota Mirai“
„Toyota Mirai“ / „The New York Times“/Philip Cheung nuotr.

Tačiau pastaraisiais mėnesiais „Toyota“, viena didžiausių pasaulio automobilių gamintojų, pamažu virto kategoriškiausių šio pramonės sektoriaus atstovų balsu, prieštaraujančiu visiškam perėjimui prie elektrinių transporto priemonių – o tai, šios idėjos šalininkų teigimu, yra labai svarbu kovojant su klimato kaita.

Praėjusį mėnesį Chrisas Reynoldsas, vienas iš aukštas pareigas užimančių šios kompanijos darbuotojų, prižiūrintis su vyriausybės politika susijusią įmonės veiklą, buvo atvykęs į Vašingtoną, kad už uždarų durų susitiktų su Kongreso atstovais.

C.Reynoldsas jiems paaiškino, kad „Toyota“ nepritaria agresyviam perėjimui prie visiškai elektrinių automobilių. Pasak keturių asmenų, gerai žinančių, kaip vyko derybos, jis teigė, kad didesnis vaidmuo turėtų tekti dujomis ir elektra varomiems hibridams, tokiems kaip „Prius“ bei vandeniliu varomiems automobiliams.

Už tokios šios įmonės pozicijos slypi verslo interesai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis