Automobilio šeimininkas Svenas anksčiau turėjo „Subaru“ modifikavimo verslą ir juokauja, kad viskas būdavo labai paprasta. Savininkas tiesiog pasakydavo, kiek arklio galių jam reikia, o darbuotojai tiek ir padarydavo. Šiuo metu Svenas atstovauja didžiausiam Europoje „aftermarket“ dalių tiekėjui ir turi www.ultimatecarselection.com tinklalapį.
Žinant jo sukauptą patirtį nenuostabu, kad Svenas vairuoja greitus „Subaru“. Prieš tai jis turėjo 400 arklio galių išsukantį „GC8 Impreza“ modelį, tačiau automobilio teko atsisakyti dėl rūdžių.
Norėdamas pamėginti kažką dar išskirtinesnio, Svenas prieš pustrečių metų iš Didžiosios Britanijos importavo Japonijos rinktai skirtą „Forester STI“.
Tokių automobilių su vairu kairėje pusėje pagaminta vos kelios dešimtys ir jie buvo pardavinėjami Šveicarijoje ir Austrijoje. Netgi Olandijoje, kur galima registruoti automobilius su vairu dešinėje, šių greitų universalų yra nedaugiau kaip 10.
Žinoma, tik automobilio nusipirkimu darbai nesibaigė. Po to, kai lenktyniaujant su „Porsche Panamera“ „užkalė“ variklis, Svenas nusprendė, kad tai puiki proga padaryti šį „Subaru“ žymiai greitesniu. Šiuo metu „Forester STI“ turi šešių pavarų mechaninę dėžę, kuri į visus keturis ratus perduoda 460 arklio galių esant 1,25 atmosferos turbinos slėgiui.
Tai vyksta tik su viena sąlyga – kai naudojamas E85 kuras. Dėl „Flex-Fuel“ sistemos šis universalas gali būti varomas bet kokiu degalų mišiniu nuo A95 iki E85. Automobilis dirba sklandžiai ir patikimai.
Arklio galios yra tik maža dalis viso darbo, įdėto į šį automobilį. Toli gražu ne visos modifikuotos mašinos atrodo taip tvarkingai. Niekas joje nebarška ir niekas nesurūdiję. Variklio skyrius yra švarus, o pakaba ir stabdžiai patobulinti atitinkamai atsižvelgiant į išaugusią galią – „Stoptech“ diskai, gamykliniai STI suportai, „Hawk HP“ trinkelės.
Be to, kad kuklų ir pilką universalą padarė greitesniu, Svenas subtiliai patobulino ir jo eksterjerą. Prie gamykliškai keliais centimetrais platesnio nei standartinis „Forester“ kėbulas buvo pridėti keli aerodinaminiai sparneliai.
Gale blizga tiesioginio 3 colių skersmens išmetimo vamzdis, kuris, beje, ir šaudo ugnimi, kai naudojama „Launch Control“ sistema. Niekas negali paprieštarauti, kad pilkam universalui reikia paleidimo kontrolės.
Geriausia yra tai, kad automobilis vis dar važiuoja gana minkštai ir tyliai, o didelė bagažinė ir stogo skersiniai leidžia vežioti įvairius rakandus.
Modifikacijų sąrašas:
- – 2,5 litro perrinktas variklis, padidinta stūmoklių eiga
- – „Mahle“ alkūninio veleno guoliai
- – „ARP“ cilindrų galvų smeigės
- – „Commetic“ tarpinės
- – CP stūmokliai
- – „Flex fuel“ jutiklis (E85, RON95, RON98, RON102)
- – „Vipec ECU“ su paleidimo kontrole
- – TD06-20G hibridinė turbina
- – „Stoptech“ stabdžių diskai, „Hawk HP“ trinkelės
- – 3 colių tiesus išmetimas
- – „Rota grid“ ratai 18 colių – 9.5J
- – „BC Racing“ reguliuojami amortizatoriai
- – „Dunlop Sportmaxx RT“ 225-40 padangos (nuotraukose padangos kitos)