„Omniva LT“ atnaujins ir išplės savo parką su 135 naujausiais „Fiat Ducato“

Didžiausią paštomatų tinklą ir išorinę prekių grąžinimo platformą „FLIPO“ Lietuvoje valdančios bendrovės „Omniva LT“ skelbtą automobilių pirkimo ir priežiūros konkursą laimėjo „Autobrava Motors“. Bendrovė jau artimiausiu metu perduos visus 135 vnt. naujausius komercinius „Fiat Ducato“, kuriais bus užtikrintas dar operatyvesnis „Omniva LT“ siuntų ir prekių perdavimas visoje Lietuvoje, tiek šventiniu laikotarpiu, išaugus siuntų skaičiui, tiek po jo, rašoma pranešime.
Naujieji „Omniva“ automobiliai
Naujieji „Omniva“ automobiliai / „Omniva“ nuotr.

Pasak „Omniva LT“ atstovų, bendrovės parko plėtra yra susijusi su išaugusia paslaugų rinka ir bendrovės siekiu užtikrinti nepertraukiamų paslaugų aukščiausią kokybę, bet ir būti greičiausiu jų tiekėju regione.

„Kokybė ir laikas yra vieni svarbiausių kriterijų, mūsų veikloje. Tad automobilių parko, paštomatų tinklo ir komandos plėtra dar kartą leis kilstelti šias karteles aukščiau“, – sako „Omniva LT“ operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė.

Anot jos, bendradarbiavimą su „Autobrava Motors“ lėmė paslaugų tiekimo atitikimas jų keliamiems reikalavimams, automobilių parko aptarnavimo užtikrinimas, „Ducato“ praktinis vertinimas ir kainos bei kokybės santykis.

„Išplėsdami turimą automobilių parką iki 150 automobilių, išplėsime ne tik logistinių maršrutų kiekį, bet ir sukursime naujas darbo vietas, formuodami naujas aptarnavimo komandas“, – pasakoja „Omniva LT“ Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė

Anot „Fiat Professional“ atstovų Lietuvoje, pirmieji naujieji „Ducato“ bendrovei jau atiduoti, o visas naujasis „Ducato“ parkas su specialiu „Omniva LT“ apipavidalinimu į miestų gatves išriedės jau visai greitai.

„Omniva LT“ įsigyti naujieji „Ducato“ yra varomi visiškai naujais, 2.2 l darbinio tūrio, 140 AG turinčiais ir aukščiausius ekologijos standartus atitinkančiais varikliais.

„Autobrava Motors“ atstovų teigimu, bendrovė yra sudariusi specialias sutartis su gamyklos atstovais, kurie valdo dideles užsakytų automobilių atsargas Baltijos šalims, tad automobilius klientams gali pasiūlyti išskirtinėmis laiko sąlygomis, o tai tampa vis svarbesniu konkurenciniu pranašumu šiandien.

„Pridėjus legendinio „Ducato“ kokybę, technologijas ir kainą, įgyjame milžinišką pranašumą ir toliau sėkmingai judame link ilgalaikės lyderystės Lietuvos komercinių automobilių rinkoje“, – sako „Autobrava Motors“ vadovas Gintas Bliuvas.

G. Bliuvo teigimu, bendrovė kai kuriuos lengvuosius automobilius gali pristatyti ir per 48 valandas nuo jų užsakymo.

Atnaujinti „Ducato“ debiutavo šių metų vasarą, vairuotojai juos gali rinktis su vienu iš keturių skirtingų variklių, išvystančių nuo 120 AG iki 180 AG, komplektuojamų su mechaninėmis 6 pavarų dėžėmis arba su vienu iš trijų su „9Speed“ automatinėmis pavarų dėžėmis, kurių galia siekia nuo 140 AG iki 180 AG.

Naujuose „Ducato“ modeliuose taip pat yra įdiegta pastovaus greičio palaikymo sistema su „STOP and GO“ funkcija, integruota eismo juostų laikymosi sistema (Lane Centering), palaikanti automobilio trajektoriją eismo juostos viduryje bei „Traffic Jam“ sistema, kuri prireikus automatiškai sustabdys transporto priemonę, o srautui pajudėjus, judės kartu. „Ducato“ taip pat yra montuojama „AEB“ sistema, aptinkanti ir perspėjanti apie priekyje esančius objektus, jų greitį ir dydį, veikia ir kelio ženklų, tolimųjų šviesų atpažinimo sistemos bei belaidė komunikacijos įrangos krovimo sistema. Tuo tarpu transporto priemonių nustatymus ir įspėjimus vairuotojai gali sekti pilnai skaitmeninėje 10 colių įstrižainės multimedijos sistemoje su liečiamu ekranu bei naudotis 3D navigacija.

„Ducato“ jau keturis dešimtmečius pripažįstamas vienu sėkmingiausiu komerciniu automobiliu. Nuo 1981 m. pastarųjų modelių visame pasaulyje parduota daugiau nei 3 milijonai, o šiais metais šis modelis debiutavo pilnai varomas elektra – „E-Ducato“, kuris vienos įkrovos metu gali įveikti 370 km. atstumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis