Trijų galimų variklių gama prasideda nuo 250 AG, 2,0 l SIDI („Spark Ignition Direct Injection“) benzininio variklio su turbokompresoriumi. 400 Nm sukimo momentą išvystantis variklis su tiesioginio įpurškimo sistema turėtų suteikti pavyzdingą dinamiką.
Tokį pat sukimo momentą išvysto ir 195 AG, 2,0 l „BiTurbo“ CDTI dyzelinis variklis. Modelio motorų gamą užbaigia 163 AG, 2,0 l CDTI variklis. Jo didžiausias sukimo momentas siekia 350 Nm, o su „overboost“ pagalba – iki 380 Nm. Modelio su „BiTurbo“ varikliu pradinė kaina Lietuvoje – nuo 102 999 Lt.
Tiek 2,0 l SIDI Turbo, tiek 2,0 l CDTI variklis gali būti derinami su šešių laipsnių mechanine arba su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Tuo tarpu 2,0 l „BiTurbo“ CDTI variklis komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže.
Didesnį stabilumą turėtų užtikrinti elektronikos valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). Jis paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, perduodamas daugiau galios tam ratui, kurio sukibimas tuo metu yra geresnis.
Naujoji „Insignia“ gama jau atkeliavo ir į Lietuvos atstovybes. Pradinė sedano su 1,4 l turbininiu varikliu kaina siekia 62 299 Lt.