Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel Cascada“ – su nauju varikliu ir atviru stogu

Prailgintas, elegantiškas siluetas, modernios technologijos, gausi standartinė įranga: vienu žodžiu – tai „Cascada”. „Opel” kabrioletas siūlo keturias erdvias vietas keleiviams, aukštos kokybės minkšto audinio sulankstomą stogą, kas anksčiau buvo būdinga tik aukštesnės klasės automobiliuose.
„Opel Cascada”
„Opel Cascada” / „Opel“ nuotr.

Stogas pasižymi puikia triukšmo ir šilumos izoliacija, todėl važiuoti komfortiška bet kuriuo sezonu. „Opel Cascada” vilioja gaiviu vėjeliu, važiuojant atviru stogu, o kai jis uždarytas – tampa ramiu turistiniu automobiliu.  Aukštos kokybės ir modernus medžiaginis stogas susilanksto vos per 17 s važiuojant net ir 50 km/h greičiu. O nuo šiol „Opel“ į kabrioletą „Cascada“ montuos visai naują 2,0 l turbodyzelinį variklį, kuris nesenai buvo pristatytas su „Insignia“ ir „Zafira Tourer” bei pasiūlys tris naujas kėbulo spalvas: „True Blue”, „Rocky Coast” ir „Coconut”.

Naujas 125 kW/170 AG keturių cilindrų variklis su 400 Nm sukamuoju momentu, pakeis 121 kW/165 AG agregatą. Naujasis variklis palyginti su pirmtaku bus 2 proc. galingesnis, o sukimo momentas bus didesnis net 14 proc., tačiau degalų sąnaudos mažesnės. „Cascada“ kabrioletas su nauju varikliu ir 6 laipsnių mechanine transmisija sunaudoja tik 4,9 l/100 km degalų važiuojant mišriu ciklu, o anglies dvideginio tarša neviršija 129 g/km. „Euro 6“ taršos standartus atitinkantis 2,0 l CDTI variklis patobulėjo 6 proc.

„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”
„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”

Galingas variklis puikiai dera komfortiškam ir gyvybingam „Cascada“: „Opel“ kabrioletas nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 10,3 s, ir pasiekia 218 km/h maksimalų greitį. Nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 9,3 s važiuojant penkta pavara, tai yra septyniomis dešimtosiomis sekundėmis greičiau nei su  varikliu pirmtaku. Elegantiškas kabrioletas su 2,0 l CDTI varikliu kainuos nuo 26 800 eurų.

„Vidutinio dydžio kabrioletas „Opel Cascada” – tai aukščiausio lygio funkcijos ir kokybė už prieinamą kainą. Kabrioletų gerbėjai su „Cascada“ nuo šiol gaus modernų variklį, nustatantį naujus variklių tobulinimo ir vystymo standartus šioje klasėje ir kuris yra mūsų agregatų pasiūlos kampanijos dalis“, – sako Peteris Christianas Küspertas, „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas.

„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”
„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”

Didelis efektyvumas, mažos degalų sąnaudos

Inžinieriams pavyko padidinti variklio efektyvumą: buvo naujai sukonstruota degimo kamera, optimizuotos oro padavimo angos ir deglų įpurškimo sistema, įgalinanti dar didesnį, 2000 bar slėgį ir daugiau nei 10 įpurškimo impulsų per cilindrų darbo ciklą. Visa tai ne tik padidino variklio efektyvumą, bet ir sumažino degalų sąnaudas.

Maksimalus 400 Nm sukimo momentas išvystomas jau esant 1750 – 2500 aps./min. Pirmą kart VTG (kintamos geometrijos turbina) turi elektrinį turbinos mentelių reguliatorių, kuris yra 20 proc. veiksmingesnis nei vakuuminis, todėl vairavimas tapo dar malonesnis. Kompaktiškai sumontuoti VGT ir tarpinis oro aušintuvas sumažina oro kelią tarp turbokompresoriaus ir variklio, o tai paspartina slėgio susidarymą. Siekiant ilgaamžiškumo, turbokompresorius aušinamas skysčiu ir turi filtrą tepalų patekimo angoje, kad sumažinti variklio guolių susidėvėjimą.

„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”
„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”

Sklandus tikro kabrioleto važiavimas

Pagrindinis šio variklio kūrėjų uždavinys nuo pat pirmo brėžinio buvo sumažinti variklio keliamą triukšmą ir vibraciją (NVH). Architektūriškai konstruojant variklį didelis dėmesys buvo skiriamas dviem itin dideliu triukšmu pasižyminčioms vietoms: variklio viršus ir jo apačia. Naujos kartos aliuminio lydinio variklio galvutė ir jos dizainas su atskirtu plastikiniu galvutės dangteliu turi izoliuotus sujungimus ir sandarinimo tarpinę – tai leidžia sumažinti triukšmą.

Variklio apačioje naujasis balansavimo velenas pagamintas iš aukštos kokybės aliuminio lydinio. Jis sudarytas iš dviejų kampu sumontuotų balansavimo velenų, kurie net iki 83 proc. sumažina antrines variklio vibracijas. Šių variklio patobulinimų dėka, naujas 2,0 l CDTI dirba tyliau už pirmtaką – tuščia eiga dirbdamas variklis skleidžia 74 decibelų triukšmą ir tai yra 3 decibelais tyliau. „Cascada“ tampa dar maloniau važiuoti atviru stogu.

„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”
„Opel“ nuotr./„Opel Cascada”

Švarus veikimas su selektyvinio katalitinio redukavimo sistema (SCR)

Naujas 2,0 l CDTI dirba taip pat švariai kaip ir benzininis, nes naudojama „Opel” selektyvinio katalitinio redukavimo (SCR) „BlueInjection“ sistema. „BlueInjection” pašalina kenksmingus azoto oksidus išmetimo dujose.

Maži kiekiai specialaus redukcinio tirpalo „AdBlue” yra įpurškiama į kenksmingų dujų srautą SRC sistemos katalizatoriuje, be to, naudojamas dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF). Toks tirpalas virsta amoniaku (NH3) ir yra absorbuojamas SRC katalizatoriaus. 

Azoto oksidas (NOx) esantis išmetamosiose dujose išskaidomas į sveikatai nepavojingą azotą ir vandens garus. „AdBlue” tirpalo galima pasipildyti degalinėse ar „Opel” prekybos salonuose. Jis yra saugomas specialiose talpyklose ir gali būti papildomas per specialią angą, greta automobilio degalų bako dangtelio. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs