- Naujas mažos klasės visureigis atitinka aukščiausius saugos standartus
- Nedaugeliui automobilių pavyksta pasiekti geriausių rezultatų vertinant vairuotojo pagalbinę įrangą didinančią saugą
- Puiki vaiko apsaugos įranga
„Tai jau tapo „Opel“ tradicija – klientams siūlyti aukščiausius saugos standartus, o dabar ir „Mokka“ sustiprina mūsų lyderio pozicijas šioje srityje. Visuomet pažangiausios „Opel“ technologijos būdavo prieinamos daugeliui klientų. Tuo mes didžiuojamės“, – sako Michaelis F.Ablesonas, „Opel“ inžinerijos vice prezidentas.
Klasėje geriausias „Euro NCAP” rezultatas išsamiau
Visuose penkiuose „Euro NCAP” atliekamuose testuose, „Opel Mokka” pasiekė gerų rezultatų. „Opel“ visureigis vairuotojo pagalbinės įrangos, užtikrinančios saugą testuose, surinko maksimalų balų skaičių. Tokių įvertinimų sulaukė vos keletas automobilių. „Euro NCAP“ testuose teigiamai įvertinta „Mokka“ elektroninė stabilumo kontrolės sistema „ESP®Plus“, saugos diržų užsisegimo priminimo bei greičio ribojimo funkcijos. Ši įranga montuojama į bazinį „Mokka“ variantą.
Suaugusių keleivių saugos kategorijoje „Mokka” surinko 96 proc. balų iš 100 proc. galimų.
Tokių rezultatų pasiekti pavyko dėl montuojamų priekinių, šoninių galvos apsaugos pagalvių, šoninių kūno apsaugos užuolaidų bei saugos diržų su įtempikliais ir apkrovos ribotuvais.
Reguliuojamos priekinių sėdynių galvos atramos leidžia išvengti kaklo sužalojimų susidūrimo metu. Be to, „Mokka“ montuojama pedalų atitraukimo sistema, todėl priekinio susidūrimo atveju išvengiama rimtų kojų sužalojimų.
Vertinant vaiko apsaugos įrangą „Euro NCAP” specialistai pažymėjo: „Saugos testuose naudojant vaiko manekeną iki 3 – jų metų, „Mokka“ surinko maksimalų balų skaičių.“ Toks aukštas rezultatas šioje kategorijoje pasiektas dėl standartinės įrangos sąraše esančios „Opel“ vaikiškos saugos kėdutės drauge su ISOFIX tvirtinimo sistema bei viršutiniais fiksatoriais.
„Mokka” puikius įvertinimus gavo ir pėsčiųjų apsaugos kategorijoje, nes visureigio priekinis buferis sukonstruotas taip, kad kuo mažiau pažeistų pėsčiojo kojas esant susidūrimui.
Be aktyvių saugos sistemų, kurios turi atitikti „Euro NCAP” reikalavimus, „Mokka“ turi ir kitų išskirtinių vairuotojo pagalbinių funkcijų. Konstruojant visureigį naudota daug inovatyvių technologijų lengvinančių vairavimą ir leidžiančių išvengti eismo įvykių. „Mokka“ montuojama antros kartos priekinio vaizdo kamera „Opel Eye“ turinčia kelio ženklų atpažinimo, galimo priekinio susidūrimo, išvažiavimo iš eismo juostos, saugaus priekinio atstumo įspėjimo funkcijas. Galinė vaizdo kamera bei adaptyvinė priekinių žibintų (AFL+) sistema dar labiau didina „Mokka“ saugos standartus.
Nuo birželio mėnesio, kuomet „Mokka“ pasirodė rinkoje, šis modelis sulaukė žiniasklaidos bei klientų pripažinimo. Tai įrodo ir užsakymų skaičius – prasidėjus pardavimams, jau užsakyti 50 tūkst. „Mokka“ visureigių.
Su naujuoju „Mokka“, „Opel“ tapo pirmuoju Vokietijos automobilių gamintoju, įžengusių į sparčiai augantį mažų visureigių (SUV-B) segmentą. Pirmą kartą šiame segmente, „Mokka“ pristatė ergonomines sėdynes bei integruotą dviračių laikiklį „FlexFix“.