„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Opel Mokka“: krosoveris, kurio žaidimų aikštelė – miesto gatvės

2012 metais „Opel“ markės gamą papildė svarbus ir ekonomiškai pasiteisinęs modelis – mažas miesto visureigis „Mokka“. Per 2 metus šių modelių užsakymai viršijo 300 tūkst., o 2016-ųjų pradžioje perkopė pusę milijono, rašoma pranešime.
„Opel Mokka“
„Opel Mokka“ / Autoplius.lt nuotr.

Pirmosios kartos „Opel Mokka“ orientuotas į vairuotojus, kuriems svarbi aukštesnė sėdėjimo pozicija, iš kurios būtų patogiau orientuotis bei stebėti eismą.

Šis krosoveris pagamintas naudojant populiaraus B segmento atstovo, „Opel Corsa“ modelio platformą, todėl reikėtų susitaikyti su mintimi, jog užmiestyje gali atsiskleisti vidutiniškos garso izoliacijos požymiai. Taip pat, būtų naivu tikėtis, kad 1,2 – 1,3 tonos sveriantis automobilis su sąlyginai trumpa ratų baze (atstumu tarp ašių) bus komfortiškas. Iš tiesų „Mokka“ važiuoklė primena „Corsa“ važiavimo savybes, nors staigesniuose posūkiuose dėl aukštesnio svorio centro automobilis daugiau svyruoja į šonus.

Šio nedidelio miesto krosoverio salonas vairuotojus gali nustebinti itin patogiomis sėdynėmis, kurios net ir po kelių šimtų kilometrų kelionės nevers vairuotojo ieškoti, kaip pailsinti nugaros raumenis. O plačiai atsiveriančios priekinės ir galinės durys nesudarys sunkumų bandant įstatyti vaiko kėdutę.

Ergonominiai sprendimai viduje nestebina. Kaip ir kitų „Opel“ markės automobilių, šio krosoverio salone dominuoja pigios medžiagos. Pagirti galima surinkimo kokybę. Detalės tarpusavyje surinktos tvirtai ir nebarška net važiuojant nelygiu kelio paviršiumi. Bent jau kol kas – laiko testas parodys, kokia ergonominė situacija lauks vairuotojų po kelių metų.

Nors ir salono erdvumu „Mokka“ nenusileidžia kai kuriems didesniems automobiliams, visgi pagal bagažinės talpumą šis „Opel“ krosoveris atsilieka nuo savo pagrindinių konkurentų. Kita vertus, būtų naivu tikėtis, kad iš B segmento hečbeko pagamintas aukštesnės prošvaisos modelis talpumu prilygs vidutinio dydžio universalui.

„Mokka“ variklių gama nėra plati, tačiau miesto ritmui geriausiai tinka nedidelio darbinio tūrio „Turbo“ benzininiai agregatai, kurie pasižymi stipriu sukimo momentu vidutinių sūkių diapazone. Tiesa, renkantis naudotą tokį automobilį reikėtų kruopščiai įvertinti labiausiai besidėvinčių mechaninių mazgų būklę.

Autoplius.lt nuotr./„Opel Mokka“
Autoplius.lt nuotr./„Opel Mokka“

Modeliai su visais varančiaisiais gali padėti įkopti į statesnę įkalnę žiemos metu, tačiau galinė ašis aktyvuojama tik prasisukus priekiniams ratams – tai nėra nuolatinė „4x4“ tipo pavara ir dažnai susiduriant su sunkiai pravažiuojama bekele reikėtų rinktis rimčiau tam paruoštą automobilį.

„Opel Mokka“ kainos, gamybos metų ir kokybės santykis paverčia šį modelį paklausiu tarp vairuotojų, kuriems variklio dinaminės savybės bei valdymo tikslumas nėra patys svarbiausi kriterijai, renkantis kitą automobilį.

Ne visi vairuotojai, kuriuos galimai domina naudoti „Opel Mokka“ žino, jog iš JAV atgabenti identiški krosoveriai pakrikštyti „Buick Encore“ vardu. Iš esmės tai – „Mokka“ brolis dvynys su kukliais kosmetiniais pokyčiais.

VIDEO: Opel Mokka (2012-2019) - Autoplius.lt automobilio apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų