Prognozuojama, jog du trečdaliai visų „Mokka” modelių ir toliau bus parduodami būtent šiose rinkose. Pati populiariausia yra šio modelio „Cosmo“ versija su 1,4 l, 103 kW/140 AG turbininiu „ecoFLEX“ varikliu bei visų ratų pavara.
„Mūsų patrauklus naujokas netrukus taps labiausiai perkamu, sparčiai besiplečiančio mažo visureigių segmento atstovu“, – sako Duncanas Aldredas, vykdomasis „Opel/Vauxhall” pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Toks didelis užsakymų skaičius parodo, kad tvirtas „Mokka“ visureigis pateisina duotą pažadą – būti išskirtiniu bei praktišku. Kaip viliojanti ir patraukli daugumai kitų modelių alternatyva, „Mokka“ aiškiai ir tvirtai laimi klientų simpatijas.“
Neįtikėtinas populiarumas atsispindi ir žiniasklaidos priemonėse jau po pirmųjų bandomųjų važiavimų. „Mokka“ nugali ir modelių palyginimų bandymuose, organizuojamų Vokietijos leidinių „Auto motor und sport” (ams) ir „AutoStraßenverkehr”.
Laimėjimų sąrašas dar nesibaigia: „AutoBild“ žiemos testuose puikiai buvo įvertinta visų ratų pavaros versija, o to pačio žurnalo sveikatinimo testuose „Mokka“ tarp 9 konkurentų buvo įvertintas kaip „patogiausias“ automobilis. „Mokka“ montuojamos sėdynės aukščiausios klasės balu buvo įvertintos ir „Auto motor und sport” bandymuose.
Klientai mažo dydžio visureigį „Mokka” vietoj didesniųjų modelių renkasi dėl jo matmenų – jis daug patogesnis miesto erdvėse važinėjant kasdien, bei tinkamas užmiestyje leidžiant laisvalaikį. Tyrimai rodo, kad tipiški „Mokka“ vairuotojai yra vidutinio amžiaus, aktyvų gyvenimo būdą vertinantys žmonės. Šie klientai domisi technologinėmis naujovėmis, „Mokka“ išskirtinėmis vairuotojo pagalbinėmis sistemomis bei vertina saugumą ir komfortą.
„Opel Mokka” – nedidelių matmenų, bet paliekantis didelį įspūdį
4,28 m ilgio „Mokka” patogiai talpina 5 keleivius, kurie gali mėgautis aukštesne sėdėjimo pozicija. Su „Mokka“, mažų visureigių segmente „Opel“ pristato daugybę technologijų – adaptyvinę priekinių žibintų (AFL+) sistemą, AGR (Vokietijos nugaros gydytojų asociacija) sertifikuotas ergonomines sėdynes, į galinį bamperį integruotą naujos kartos „FlexFix“ laikiklį, galintį gabenti 3 dviračius.
Šiame modelyje apstu ir kitų funkcijų didinančių saugą ir komfortą. Elektroninė stabilumo programa (ESPPlus) pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn (HDC) pagalbos sistemos, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera su kelio ženklų atpažinimo (Traffic Sign Recognition, TSR), išvažiavimo iš eismo juostos (Lane Departure Warning, LDW) ir galimo priekinio susidūrimo (Forward Collision Alert, FCA) funkcijomis.
„Mokka“ galima rinktis su priekinių ratų ar adaptyvine visų varančių ratų (AWD) pavara, kuri automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų, kai reikalingas geresnis sukibimas su kelio danga.