Sistema gali debiutuoti netolimoje ateityje, kalbama apie 18 mėnesių laikotarpį.
Šviesos srautas bus paskirstytas po visą vairuotojo regos lauką, tačiau labiausiai sukoncentruotas ten, kur žiūri vairuotojas.
Jeigu sistema būtų pritaikyta visuose automobiliuose, ko gero, žymiai sumažėtų susidūrimų su žvėrimis naktį. Turbūt visi vairuotojai žino tą bjaurią situaciją, kai iš priešingos kelio krypties parvažiuodamas automobilis apakina vairuotoją, todėl kelio dalies, esančios dešinėje pusėje, visiškai nematyti. Tas 1-2 sekundes vairuotojas važiuoja matydamas kur kas mažiau.
Su šia technologija to būtų galima išvengti, kadangi šviesos srautas neapšviestų iš priešingos pusės atvažiuojančio automobilio, todėl viską, kas yra dešinėje kelio pusėje, būtų galima pastebėti. Na, nebent jeigu jūs žiopsotumėte tiesiai į automobilį, kuris atvažiuoja iš priešingos kelio pusės.
Vairuotojo akis yra skanuojama infraraudonaisiais spinduliais, maždaug 50 kartų per sekundę. Sistema puikiai veikia esant prieblandai, ar visiškai tamsai. Nėra ištirta, ar tokia sistema veiks, pavyzdžiui, rūkant cigaretę ir išpučiant dūmus į sensoriaus veikimo zoną, ar nesukels problemų iš priekio tiesiai į akis spiginanti šviesa bei saulės akinius užsidėjęs vairuotojas.