„Opel Vivaro“ pasiekė pusės milijono vienetų gamybos ribą

„Opel“ furgonų modelis „Vivaro“ pateko į istoriją: 2011 m. rugpjūtį, po gamybos dešimtmečio, iš gamyklos esančios Lutone, Didžiojoje Britanijoje, išriedėjo 500 tūkstantasis pripažinimo sulaukęs furgonas. Gaminamos keturios „Vivaro“ modifikacijos: su erdviais krovinių skyriais „Panel Van“ ir „Platform Cab“ bei iki devynerių sėdimų vietų keleiviniai „Bus“ ar „Combi“.
„Opel Vivaro“
„Opel Vivaro“ / Gamintojo nuotr.

„Šis „Opel Vivaro“ sulaukė pripažinimo visoje Europoje. Jo universalumas, praktiškumas bei ekonomiškumas daro šį furgoną vienu populiariausių visoje Europoje“, – sakė Alainas Visseris, „Opel“ pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros viceprezidentas, minint pusės milijono vienetų gamybos įvykį.  

Skaičiai patvirtina – „Vivaro“, kurio per metus pagaminama 70 tūkst.,  jau yra užėmęs 10 proc. savo segmento rinkos.

„Vivaro ecoFLEX“: degalų sąnaudos sumažintos 0,6 l

Nuo 2012 m. „Vivaro“ bus parduodamas tik su 2,0 l dyzeliniu varikliu, kuris atitinka „Euro–5“ emisijos standartus. Šis variklis standartiškai montuojamas su dyzeliniu kenksmingų kietųjų dalelių filtru. Galima rinkis 66 kW/90 AG arba 84 kW/114 AG variantą. „Opel Vivaro“ atitinka žalio lipduko (taršos atitikties) reikalavimus, o tai leis šiam furgonui įvažiuoti net ir į aplinkos taršai jautrias gyvenamąsias zonas. 

2012 m. debiutuos „Vivaro ecoFLEX“ variantas, kurio CO2 emisija neviršija 180 g/km, o degalų sąnaudos 100 km sumažintos 0,6 l. „Vivaro ecoFLEX“ yra draugiškas aplinkai ir ekonomiškas, nes degalų sąnaudos sudaro tik 6,9 l/100 km. Tokių taupumo rezultatų pavyko pasiekti „Vivaro ecoFLEX“ modelyje patobulinus standartinį 2,0 l CDTI variklį – jis turi geresnę aušinimo sistemą. Be to, patobulinta automobilio dugno aerodinamika,  montuojama mažesnio perdavimo skaičiaus pavarų dėžė bei mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos. Naujojo „Vivaro ecoFLEX“ galimi kėbulo variantai: krovininis bei keleiviniai „Tour“ ar „Life“.

6 baziniai variantai, 9 sėdimos vietos bei 8,4 kub. m krovinių skyrius

Kompanija „Opel“ drauge su partneriu „Renault“ šį „Opel Vivaro“ modelį gamina nuo 2001 metų. „Vivaro“ modelis užsitarnavo savo vardą bei nubrėžė naujus naudingumo bei ekonomiškumo standartus. Be standartinių „Vivaro“ klientai gali rinktis iš dviejų ratų bazių bei dviejų stogo aukščio variantų.  Krovininiame variante krovinių skyrius  gali būti iki 8,4 kub. m, maksimalus vežamas svoris – 1210 kg. Keleivinė „Combi“ versija talpina iki 9 asmenų, o praktiškoji ir elegantiškoji „Tour“ versija – iki 8 asmenų. „Vivaro“ taip pat bus galima užsisakyti tik su kėbulu, kuriame įmanoma individualiai suprojektuoti sėdynių ir krovinio skyriaus išdėstymą. Kartu su „Westfalia“ bendrove sukurtas ir daugiafunkcinis poilsiui skirtas variantas „Life“. 

Prieš kelis mėnesius „Opel“ ir „Renault“ pranešė, jog tęsia bendradarbiavimą toliau. Antros kartos „Vivaro“ gamyba numatoma 2014 metų pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs