Vokietijos automobilių pramonės milžinas perspėjo, jog šių nesertifikuotų automobilių modelių pristatymo rinkai atidėjimas jo šių metų pelną gali sumažinti iki 1 mlrd. eurų.
„Tik 7 iš 14-os „Volkswagen“ automobilių modelių gavo sertifikatus pagal naujų standartų reikalavimus, kurie Europoje taikomi nuo rugsėjo“, – leidiniui „The Wall Street Journal“ sakė „Volkswagen“ rinkodaros ir pardavimų Vokietijoje skyriaus vadovas Thomas Zahnas.
Jo žodžiais, dėl to nėra galimybės parduoti dešimtis tūkstančių jau pagamintų, bet sertifikatų kol kas neturinčių automobilių, kurių laikymui teks nuomotis milžiniškas teritorijas.
„Pardavimai per pirmus aštuonis šių metų mėnesius buvo gana geri, tačiau rugsėjį ir spalį dėl šios problemos gali būti visai kitaip“, – pabrėžė T.Zahnas.
Anot jo, naujų modelių sertifikavimo sunkumų kilo dėl to, kad koncernas labai daug dėmesio skyrė „dyzelgeito“ skandalo padariniams likviduoti – teko atšaukti apie 11 mln. automobilių.
„Tikimybė, kad jau pagaminti naujų modelių automobiliai taip ir nebus sertifikuoti, yra labai menka“, – pridūrė „Volkswagen“ atstovas.
Oro taršos testų standartai Europoje buvo sugriežtinti reaguojant į vadinamąjį „dyzelgeitą“, kuomet paaiškėjo, kad „Volkswagen“ į savo automobilius montavo išderinamuosius įtaisus, kurie buvo skirti apeiti oro taršos testus.
„Dyzelgeitas“ „Volkswagen“ jau kainavo daugiau kaip 25 mlrd. eurų, kuriuos teko skirti automobilių išpirkimui, baudoms bei kompensacijoms. Taip pat buvo suduotas milžiniškas smūgis pagrindinio Vokietijos automobilių gamintojo reputacijai.