Šiuolaikiniai automobiliai yra sunkiau pavagiami nei senieji, bet nereikia daug laiko, kad ir jų saugumo sistemos būtų įveiktos. Tuomet nuomonė apie tas sistemas staiga pasikeičia.
Pavyzdžiui, „Tesla“ elektromobiliai, kaip ir daugelis kitų automobilių, naudoja beraktes sistemas. Dar visai neseniai jos buvo laikomos pakankamai saugiomis, bet dabar, kaip pademonstravo Khanas, jos gali būti įveikiamos signalų kartotojais, kurie internete kainuoja vos 100 dolerių.
Tai veikia labai paprastai. Žmogus prie namų palieka „Tesla“ ir eina miegoti. Vagis prieina prie namo ir mažu prietaisu pasiekia savininko telefoną su įjungta „Bluetooth“ funkcija. Signalų kartotojas nukopijuoja tą skaitmeninį signalą ir jį atkartoja prie automobilio. „Tesla“ mano, kad savininkas bando jį atrakinti telefonu ir įsileidžia vagį.
Tiesa, „Tesla“ čia nėra unikalus gamintojas – lygiai taip pat vagiami ir kiti automobiliai su beraktėmis sistemomis. Tiek tie, kurie turi pultelius, tiek tie, kurie gali būti atrakinti telefonu.
Teigiama, kad ši problema tikrai paveikia „Model 3“ ir „Model Y“. Ir „Tesla“ apie tai žino – kompanija tiesiog nemano, kad problema yra tokia rimta, kad ją reikėtų spręsti kažkokiais techniniais atnaujinimais. Net nėra aišku, ar tokie metodai kada nors buvo panaudoti „Tesla“ automobilių vagystėms.