Teigiama, kad šiais metais užfiksuotas „Jaguar Land Rover“ pardavimų augimas kompaniją veda tikslo link: britai siekia kasmet parduoti po 400 tūkst. automobilių, tuo tarpu nuo liepos iki rugsėjo kompanijos pelnas (neatskaičius mokesčių) siekė 668 mln. svarų (2,84 mlrd. Lt).
Per praėjusius metus ši Didžiosios Britanijos kompanija pardavimus padidino 14,8 proc., tačiau šiais metais šį skaičių pavyko padidinti dar trimis procentais – iki 17,8 proc.
Per minėtą laikotarpį (nuo liepos mėnesio iki rugsėjo pabaigos) koncernas pardavė 103 tūkst. automobilių. Negana to, gamintojas tvirtina, kad pagerėjo ne tik pardavimų statistika, bet ir parduotų automobilių įranga – vis daugiau klientų renkasi prašmatniau įrengtus modelius.
Paskutinį pusmetį „Land Rover“ pardavė 160 tūkst. modelių – 15 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais, o „Jaguar“ pardavimai išaugo net 42 procentais – nuo 26 tūkst. iki 37 tūkst. modelių. Didelį pardavimų šuolį nulėmė pristatyti nauji šios markės modeliai: „XF Sportbrake“ universalas, „F-type“ bei XJ su nauju 2,0 litrų varikliu.
Gamintojas deklaruoja, kad didžiausias augimas užfiksuotas Kinijoje (+42 proc.), Tolimuosiuos Rytuose (+35 proc.) ir JAV (+26 proc.).