Elonas taip pat pridūrė, kad „baterijos ir jėgos pavaros, skirtos „Tesla Semi“ elektriniams sunkvežimiams, bus gaminamos Nevadoje esančioje Gigafactory gamykloje. O daugelis kitų darbų tikriausiai bus atlikta kitose JAV esančiose gamyklose.“
Žinios puikios, bet liko vienas neaiškumas. „Tesla“ generalinis direktorius nenurodė tikslios „Tesla Semi“ gamybos pradžios laiko ir kada šie elektriniai sunkvežimiai pasieks pirkėjus.
„Tesla Semi“ pasirodymas vis atidedamas
Elektrinis „Tesla Semi“ sunkvežimis pirmą kartą pristatytas buvo 2017-aisiais metais ir tąkart buvo planuojama, kad rinkoje jis pasirodys 2019-aisiais.
Vėliau „Tesla“ teigė planuojanti 2020-aisiais pradėti „riboto kiekio „Tesla Semi“ sunkvežimių gamybą“, tačiau planus atidėjo dar kartą. Drauge su gerais I-ojo šių metų ketvirčio finansiniais rezultatais, „Tesla“ atnaujino informaciją ir dėl „Tesla Semi“.
„Tesla“ patvirtino, kad visos programos juda tinkama linkme ir pagal grafiką, išskyrus „Tesla Semi“. Tąkart buvo teigiama, kad jo pasirodymas atidedamas 2021-iesiems metams – 2 metais vėliau nei planuota.
„Mes tikimės, kad per antrąjį ketvirtį tiek Model Y, tiek ir Model 3 elektromobilių gamybos apimtys Fremonto (JAV aut. past.) bei Šanchajaus gamyklose laipsniškai didės.
Ir toliau stipriname Šanchajaus gamyklos gamybinius pajėgumus bei intensyviai statome Berlyno Gigafactory gamyklą, tad tikimės jau 2021-aisiais metais iš šių dviejų gamyklų tiekti daugybę Model Y elektromobilių.
Galiausiai, pirmuosius „Tesla Semi“ elektrinių sunkvežimių pristatymus pirkėjams perkeliame į 2021-uosius.“
Susidomėjimas „Tesla Semi“ – didžiulis
„Tesla“ tvirtina jau sulaukusi tūkstančių išankstinių rezervacijų, už kurias pirkėjai iš anksto sumokėjo 5 000 – 20 000 JAV dolerių (iki 18 tūkst. eurų).
Mažesnį nuotolį nuvažiuojantis „Tesla Semi“ kainuos nuo 150 000 dolerių (136 tūkst. eurų), o ilgą nuotolį nuvažiuojanti versija kainuos nuo 180 000 dolerių (164 tūkst. eurų).
Užsakovams patinka tai, kad „Tesla Semi“ vienu įkrovimu galės nuvažiuoti iki 965 km. ir vienos mylios (1,6 km) kaštai sieks tik 1,26 dolerius (1,15 euro).
Buvo pranešama ir tai, kad „Tesla“ drauge su „CharIN“ siekia sukurti savo, daugiau nei 1 MW galios įkrovimo standartą, kuris būtų skirtas specialiai elektriniams sunkvežimiams.