Nacionalinio eismo saugumo institucija Amerikoje neduoda ramybės „Pagani“ koncernui: jie neleido pardavinėti šio modelio savo šalyje, taigi, tiems, kurie jau sumokėjo už šį automobilį, bus pasiūlyta atsiimti pinigus.
2000-aisiais ši saugumo institucija nustatė naujus reikalavimus pažangioms oro pagalvėms. Visi gamintojai su tuo turėjo susitaikyti ir investuoti nemažas sumas, tačiau ne paslaptis, jog kai kuriems retų automobilių gamintojams, pavyzdžiui,, „Tesla“ ar „Lamborghini“, buvo taikomos tam tikros išimtys. Lygiai taip pat „praslysti“ tikėjosi ir „Pagani“, motyvuodami savo sprendimą, jog koncernas nėra finansiškai pajėgus pereiti prie pažangių oro pagalvių technologijos. Visgi Nacionalinio saugumo institucijai tai buvo ne pasiteisinimas, o „Huayra“ liko „už bortų“, kaip ir jo pirmtakas „Zonda“.
Tačiau labai tikėtina, jog „Pagani“ vis tik sugrįš prie projektavimo lentų bei sumontuos reikalaujamas oro pagalves. Toks sprendimas koncernui kainuotų net 5,7 mln. JAV dolerių (13,8 mln. lt), tačiau tikėtina, jog bet kuriuo atveju, tai būtų protingesnis žingsnis nei grąžinti pinigus automobilius užsisakiusiems žmonėms.
Italų superautomobilių gamintojui būtų tikrai gėda, jeigu vienas iš labiausiai techniškai pažengusių jų modelių būtų mažiau saugus už įprastą automobilį („VW Golf“), todėl šis JAV „spyris į superautomobilių gamintojų užpakalį“ galbūt ir išeis į naudą.