Palyginkite: kiek už taršą mokėtumėte jūs, o kiek – „Metų automobilio“ dalyviai

Vyriausybė pritarė Aplinkos ministerijos siūlymui atsisakyti automobilių registracijos mokesčio ir palikti tik kasmet mokamą taršos mokestį. Jis būtų apskaičiuojamas pagal tai, kiek automobilis į aplinką išskiria CO2 ir kokia degalų rūšimi jis varomas. Taip pat bus atsižvelgiama ir į automobilio euro standarto kategoriją.
„Metų automobilio 2022“ dalyviai
„Metų automobilio 2022“ dalyviai / Vytauto Pilkausko nuotr.

Jau dabar aišku, kad šio mokesčio naštą labiausiai pajus senų ir taršių automobilių savininkai, tačiau kišenes patuštinti teks ir tiems, kurie pirks ir visiškai naujus automobilius – benzininius, dyzelinius ar hibridinius.

15min GAZAS nusprendė apskaičiuoti, kiek kasmet tektų mokėti už automobilius, kurie buvo deleguoti į konkursą „Metų automobilis 2022“. Didžioji visų šiam konkursui pateiktų automobilių dalis – benzininiai arba hibridiniai automobiliai.

Koks mokestis būtų taikomas „Metų automobilio 2022“ dalyviams?

Savaime aišku, kad iš šių skaičiavimų pašalinome elektromobilius, kurie į aplinką teršalų apskritai neišmeta. Tiesa, čia kyla klausimas dėl taršos pačių elektromobilių gamyboje ir jų baterijų perdirbime, tačiau šios situacijos analizę palikime teksto pabaigai ir pereikime prie matematikos.

Taigi, kiek už taršą mokėtų tie, kurie nusprendė įsigyti vieną iš žemiau pateiktų modelių, dalyvavusių konkurse „Metų automobilis 2022“. Apskaičiuodami mokestį rėmėmės oficialia informacija apie konkretų modelį, kurį konkursui pateikė gamintojų atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis