Nico Rosbergas šiose lenktynėse vairavo naujieną – „Audi RS e-tron GT“. „Formulę E“ pilotavo Lucas di Grassi. „Drago“ arba traukos lenktynių rungtis surengta specialiame „Audi“ bandymų poligone. Šis spektaklis tapo standartinės „e-tron GT“ versijos ir galingesnės „performance“ pristatymo dalimi. Prisiminkime pagrindinius serijinio „Audi“ elektrombiio techninius duomenis:
- Vos 0,24 siekiantis mažas pasipriešinimo koeficientas,
- Elektrinė visų ratų pavara su nuolatos varomais sinchroniniais motorais priekinėje ir galinėje ašyje; dviejų greičių transmisija galinėje ašyje,
- Bendra „Audi e-tron GT quattro“ galia siekia 350 kW (476 AG) ir 630 Nm sukimo momentą, o „RS e-tron GT“ galia yra 440 kW (598 AG) ir 830 Nm; starto kontrolė iki 2,5 sekundės padidina galią iki 390 kW (530 AG) arba 475 kW (646 AG).
- Nuo 0 iki 100 km/val. per 4,1 arba 3,3 sekundes („RS“ modelis); maksimalus greitis siekia 245 arba 250 km/val.
Kas laimėjo lenktynes
Nico Rosbergas savo „Instagram“ paskyroje paskelbė šio renginio fragmento vaizdo įrašą. Sprendžiant pagal jį, serijinis „Audi RS e-tron GT“ buvo greitesnis?
Na, ne visai taip, šis vaizdelis tik intrigos didinimui. Iš tikrųjų elektrinė formulė buvo šiek tiek greitesnė. Tačiau labai nedaug, tik keliais centimetrais.
Gamintojai pažymi, kad „e-tron GT“ yra „Porsche Taycan“ giminaitė, nes abu elektromobiliai pagaminti ant tos pačios platformos.
Pasižiūrėkite, kaip atrodė pasaulinė „e-tron GT“ premjera: