Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pandemijos metu „Aston Martin“ sukūrė produktą be ratų: kodėl jis kainuoja 63 tūkstančius eurų

„Aston Martin“ pristato naują produktą. Kaip neįprasta šiam sportinių ir GT automobilių gamintojui, šis daiktas neturi ratų.
Aston Martin lenktynių simuliatorius AMR-C01
Aston Martin lenktynių simuliatorius AMR-C01 / Gamintojo nuotr.

AMR-C01 – lenktyninio automobilio simuliatorius, sukurtas kartu su britų kompanija „Curv Racing Simulators“. „Aston Martin“ pasirūpino AMR-C01 dizainu ir ergonomika, o jų partneriai – gamyba. Šis simuliatorius turi daug ypatingų savybių, tačiau gamintojai kol kas skaičių neatskleidžia.

Šis simuliatorius kainuos apie 63 tūkstančius eurų. Tiesa, ši kaina nurodoma be mokesčių. Kodėl taip brangu? Na, gamintojai netaupo medžiagoms.

AMR-C01 simuliatorius yra pagamintas kaip superautomobilis – jis turi anglies pluošto monokoką. Standartinė vairuotojo padėtis imituoja tą, kurią rastumėte „Aston Martin Valkyrie“ hiperautomobilyje. „Aston Martin“ kitais metais turės ir savo vardo komandą Formulėje 1, todėl, galbūt, šį simuliatorių pavyks paruošti ir tam.

„Aston Martin“ ne šiaip sau dabar sugalvojo sukurti tokį produktą. Per COVID-19 įkarštį e-sporto rinka ypač suaktyvėjo. Vis daugiau žmonių susidomi virtualiomis sporto šakomis, ypač kai masiniai renginiai nėra leidžiami.

Tiesa, AMR-C01 kūrėjai teigia, kad tai nėra tik žaidimų stotelė. Tai – ir tikras simuliatorius, kurį gali naudoti lenktynininkai. Tačiau, žinoma, didžiausias dėmesys buvo skirtas dizainui – šio simuliatoriaus korpusas turi ir tradicines „Aston Martin“ groteles.

Tik 150 tokių simuliatorių bus pagaminta. Pirmieji pirkėjus pasieks jau šių metų pabaigoje. Kažkam tai bus Kalėdinė dovana.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?