Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius BNS sakė, jog penktadienį Kelių direkcija gavo Rusijos bendrovės „Mostostroj N 6“ paskutinės tilto atramos statybos darbų planą.
„Rusai savo statybas žada baigti iki spalio 1 dienos. Pagal šį grafiką aplinkkelį sujungti su tiltu ir visą projektą pabaigti galėsime tik kitų metų birželį“, – tvirtino P.Tekorius.
„Rusai savo statybas žada baigti iki spalio 1 dienos. Pagal šį grafiką aplinkkelį sujungti su tiltu ir visą projektą pabaigti galėsime tik kitų metų birželį“, – tvirtino P.Tekorius
2013-ųjų vasaros pabaigoje pradėta Panemunės aplinkkelio statyba turėjo būti baigtas šių metų spalio mėnesį. Anksčiau P.Tekorius BNS teigė, kad Lietuvos teritorijoje stovėsiančios tilto atramos darbai neprasidėjo laiku, nes Rusijos rangovas susidūrė su biurokratinėmis problemomis.
Tilto per Nemuną projektą sudaro dvi dalys: tiltas ir aplinkkelis per Sovetską – juos stato Rusija, ir senvagės Lietuvos pusėje sutvarkymas, pastatant estakadą ir tiltą, nutiesiant kelią aplink Panemunės miestelį ir įrengiant inžinerinius tinklus – šiuos darbus atlieka Lietuva.
Prieš metus „Latvijas tilti“ ir „Kauno kelių“ konsorciumas gavo Kelių direkcijos užsakymą už 84,779 mln. litų statyti Panemunės aplinkkelį. 34,5 mln. litų dalį finansuoja Europos Sąjunga.
Lietuva ir Rusija po kelerius metus trukusių diskusijų 2011 metų spalį pasirašė susitarimą dėl naujo tilto per Nemuną ir jo prieigų statybos. Tiltas, kuris sujungs Panemunę ir Tilžę (Sovetską), padidins pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus.
Naujas tiltas statomas greta dabartinio Karalienės Luizos tilto, kuris priklauso Rusijai. Tiltas yra svarbus infrastruktūros projektas, kadangi jis yra kelio Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas dalis.