Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Panevėžio jaunimas siekia sukurti miesto automobilių kultūrą

Entuziastingas Panevėžio jaunimas kuria automobilių gerbėjų bendruomenę, pavadinimu „Panevėžys-Streets“. Vaikinai siekia ne tik apjungti automobilių mylėtojus, bet ir prisidėti prie saugumo miesto gatvėse.
Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas
Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas / Luko Čerkausko nuotr.

Adrenalino mėgėjai skatins saugumą gatvėse

Panevėžyje netrūksta nei automobilių gerbėjų, nei skaudžių avarijų, todėl naujai susikūrusi bendruomenė „Panevėžys-Streets“ pasiryžo įnešti savo indėlį miesto saugumo vardan. Iki šiol tik interneto erdvėje gyvavusi bendruomenė šeštadienį persikėlė į realybę. Automobilių gerbėjai rinkosi į pirmąjį susitikimą.

Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas
Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas

„Bendruomenė „Panevėžys-Streets“ jungia visus Panevėžio miesto automobilių entuziastus. Mūsų tikslas – parodyti tikrąjį automobilių gerbėjų, važinėjančių Panevėžio gatvėmis veidą. Ateities perspektyvose turime suplanavę ir šiokio tokio filmo kūrimą, kuris atspindėtų naktinio Panevėžio gyvenimą bei automobilių entuziastų veiklą“, – kalbėjo vienas iš „Panevėžys-Streets“ pradininkų Edgaras.

Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas
Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas

Sieks pakeisti miesto įvaizdį

Anot organizatorių, dabar visuomenėje vyrauja klaidinga nuomonė apie jaunimo ir automobilių derinį.

„Mūsų bendruomenė vienija tuos, kurie jaučia atsakomybę vairuodami ir žino, kada spausti akseleratorių yra saugu, o kada ne. Siekiame kurti automobilių kultūrą ne tik gatvėse bet ir uždarose teritorijose, trasose. Norime, kad Panevėžys visiems žmonėms asocijuotųsi ne su gražiausia Lietuvoje Kalėdų eglute ar kriminaline miesto praeitimi, o nauja automobilių kultūra“, – tvirtino entuziastas.

Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas
Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas

Sniego nebesulaukė

Nors „Panevėžys-Streets“ susitikimas turėjo vykti anksčiau, tačiau jo datą teko keisti, tikintis, jog gatves nuklos sniegas. Deja, orai automobilių gerbėjams palankūs nebuvo, tad nuspręsta susitikimo nebeatidėlioti ir susitikti erdvioje ir tuščioje automobilių stovėjimo aikštelėje.

„Planavome susitikti ir pasivažinėti automobiliais ne miesto gatvėmis, kas yra ne tik ekstremalu bet ir labai pavojinga. Nusprendėme susitikti vieno prekybos centro aikštelėje. Čia surengėme megėjiškais slalomo varžybas, o vėliau persikėlėme į nuošalią gatvę, kur nėra kitų eismo dalyvių ir pabandėme savo automobilių galimybes traukos lenktynėse. Taip pat ėmėmės papildomų saugumo priemonių ir kontroliavome visus įmanomus įvažiavimus į gatvę“, – pasakojo „Panevėžys-Streets“ atstovas Domas.

Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas
Luko Čerkausko nuotr./Pirmasis „Panevėžys-Streets“ susitikimas

Pirmoje vietoje – saugumas

„Panevėžys-Streets“ atstovai teigė, kad visi neoficialūs renginiai vyksta uždarose arba praktiškai nevažinėjamose teritorijose, kurios yra nutolusios nuo gyvenamųjų namų ir miegamųjų mikrorajonų.

„Pirmiausia visada galvojame apie saugumą. Skaudžių eismo įvykių Panevėžyje pakanka ir be mūsų, todėl siekiame viską daryti maksimaliai saugiai. Rūpinamės trasos ar distancijos apsauga, saugumo klausimais kalbamės su dalyviais ir žiūrovais. Gaila, kad mieste neturime tokios gatvės, kurioje būtų galima visiškai saugiai važinėti. Džiugu, kad pirmame susitikime dalyvavo 35 dalyviai. Tikimės, kad bent jau šie 35 vairuotojai miesto gatvėse važiuos protingai ir maksimaliai saugiai, o akseleratorių spaus tik ten, kur saugu“, – sakė „Panevėžys-Streets“ idėjininkas Edgaras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos