Kuomet inžinierių komanda pradėjo darbuotis prie naujos „Audi R8“ bolido evoliucijos, Vokietijos automobilių gamintojos padalinio darbuotojai susikoncentravo ties aerodinaminiais elementais, transmisijos ištvermingumu ir aušinimo sistemos efektyvumu.
Efektyviau veikiantys aerodinaminiai elementai užtikrina didesnį stabilumo posūkiuose ir ilgose tiesiosiose, ištvermingesnė transmisija leidžia ilgųjų nuotolių lenktynes įveikti be nereikalingų sustojimų, o aušinimo sistemos našumas leidžia varikliui veikti optimaliu režimu bet kokiomis oro sąlygomis.
„Audi Sport“ padalinio atstovai teigia, jog nepaisant visų atliktų pakeitimų, kurie įprastai automobiliams suteikia nereikalingo viršsvorio, jiems pavyko bolido svorį sumažinti 25 kilogramais, o kėbulo standumą padidino net 39 procentais.
Privačių komandų vadovus turėtų pradžiuginti, jog nuo šiol „Audi R8 LMS“ aptarnavimo intervalai nėra tokie dažni ir reikalaus gerokai mažesnių investicijų. Pasak „Audi Sport“ padalinio atstovų, taip buvo padaryta galvojant apie komandas, kurios labai jautriai reaguoja į bet kokius pasikeitimus finansų srityje.
„Audi Sport“ nepraleido progos užbėgti įvykiams už akių ir Paryžiaus automobilių parodoje paskelbė, jog visi senos „Audi R8“ bolidų kartos savininkai už 28 000 eurų gali atnaujinti savo lenktyninį žirgą ir toliau dalyvauti įvairiose žiedinėse lenktynėse.
Kaip ir anksčiau, automobilis naudos 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų variklį, kuris išvysto 585 arklio galias ir 550 Nm sukimo momentą.
Naujo „Audi R8 LMS“ bolido kaina sieks 398 000 eurų (be PVM).