Pompastišką pristatymą surengusi „VinFast“ į Paryžių atvyko norėdama atkreipti visų dėmesį. Šviežiai iškeptos markės atstovai teigia, jog „VinFast“ turi milžiniškų ambicijų tapti pasaulinio lygio „Premium“ segmento žaidėju. Skamba – juokingai, tačiau „VinFast“ šį tikslą pasiekti ruošiasi su talentingų inžinierių pagalba.
„VinFast“ nuo automobilių gamintojų iš Kinijos skiriasi tuo, jog nuo pat pirmųjų dienų kompanijos vadovai nusprendė glaudžiai bendradarbiauti su Europoje įsikūrusių komponentų gamintojais. Būtent jie taps sėkmingu „VinFast“ automobilių pagrindu.
„Lux 2.0“ ir „Lux SA 2.0“ vardu pavadinti modeliai naudoja BMW kompanijos inžinierių sukurtas platformas ir variklius. Galinius automobilių ratus suka 2 litrų, 4 cilindrų turbobenzininiai varikliai, kurie išvystys 176 arba 231 arklio galią. Šie motorai bus poruojami su automobilių industrijoje itin populiariomis „ZF“ – 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
„Bosch“ kompanijos sukurti komponentai dominuos elektronikos skyriuje, „„Start/Stop“ sistemą sukūrė „AVI“ inžinieriai, o „Magna Steyr“ specialistai buvo atsakingi už pakabos konfigūracijos tobulinimą. Iš dalies – tai europietiškas automobilis. Skirtumas tik tas, jog jis bus surenkamas ne Europoje, o visiškai naujoje gamykloje Vietname.
Pasak kompanijos atstovų, naujieji modeliai buvo kuriami atsižvelgiant į itin aukštus Europos vairuotojų reikalavimus, kurie įsigydami „Premium“ segmento automobilį tikisi nepriekaištingos surinkimo kokybės, apdailos medžiagų ir puikų valdymo savybių. Būtent tai „VinFast“ žada pasiūlyti ne tik Vietnamo, bet ir Europos vairuotojams.
Gamintojos atstovai teigia, jog serijinė automobilių gamyba prasidės 2019 metais. Iš pradžių „Lux 2.0“ ir „Lux SA 2.0“ bus parduodami tik Vietname ir kitose Azijos šalyse, tačiau vėliau pasirodys Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Kada? Ne anksčiau kaip 2021 metais.