Naujoji „Mazda MX-5“ net 100 kg lengvesnė nei trečiosios kartos modelis, be to, ji turi iki šiol žemiausią šio automobilio istorijoje masės centrą.
Šie patobulinimai bei specialūs „SKYACTIV-G“ benzininiai varikliai vairuotojams suteiks dar daugiau kontrolės, stabilumo ir „Mazda MX-5“ būdingo vairavimo smagumo.
„Mazda“ inžinieriams pavyko sumažinti naujojo „MX-5“ svorį, tad naujasis modelis sveria panašiai tiek, kiek pirmosios kartos „MX-5“, pristatytas dar 1989-aisiais metais ir sukėlęs tikrą revoliuciją lengvųjų sportinių automobilių rinkoje.
Nuo „MX-5“ gamybos pradžios per 25 metus „Mazda“ pardavė 947 tūkst. šių automobilių visame pasaulyje.
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas modelis varomas 1,5 litro darbo tūrio „Skyactiv“ agregatu. Kito variklio gamintojas kol kas nesiūlo, tačiau manoma, kad dviejų litrų darbo tūrio variklis bus pademonstruotas lapkričio mėnesį Jungtinėse Amerikos Valstijose.