Naujausias gamintojo kūrinys iki 100 km/h įsibėgėja vos per 7 sekundes, net 2 sekundėmis greičiau nei jo brolis – elektra varomas „Fiat 500e” ir 0,3 sekundės greičiau nei benzinu varomas, „Abarth 595 Turismo”, kuris turi net 165 AG.
„Su daugybe techninių patobulinimų, įskaitant galingesnį variklį, elektrinis „Abarth 500e“ vairuotojams dovanoja net 155 arklių galią, kuri į priekinę ašį yra perduodama itin greitai, taip sukuriant naujus potyrius visiems sportinių automobilių entuziastams“, – sako oficialios „Abarth“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Anot gamintojo, kuriant pirmąjį elektra varomą „Abarth“ automobilį, visiems elektromobiliams būdingas bruožas –staigus įsibėgėjimas iš vietos, nebuvo tiesioginis tikslas, tad buvo gerinama galia važiuojant vidutiniu greičiu, todėl elektrinis „Abarth“ nuo 40 km/h iki 60 km/h įsibėgėja vos per 1,5 sekundės, o nuo 60 km/h iki 100 km/h net sekunde greičiau lyginant su galingiausiu, benzinu varomu „Abarth”.
„24 mm ilgesnė važiuoklės bazė ir 60 mm padidintas plotis tarp ratų, žemesnis svorio centras, kurį užtikrina automobilio apačioje esanti baterija, garantuoja geresnį valdymą, stabilumą kelyje ir posūkiuose“, – pažymi A. Ardzevičius.
Elektra varomame „Abarth“ yra įdiegti trys skirtingi važiavimo rėžimai: Turismo, Scorpion Street ir Scorpion Track, leidžiantys rinktis tarp sportiškos romantikos ir kraštutinių sportinių potyrių. Tuo tarpu jau legendiniu tapusį „Abarth“ simbolį – sportiško automobilio išmetimo garsą čia atkuria dirbtinis benzininio variklio „riaumojimas“, kuris gali būti ir išjungtas, norint važiuoti tyliai.
Anot „Fiat“ ir „Abarth“ generalinio direktorius Olivier François, naujasis „Abarth 500e“ yra vienas įdomiausių automobilių šio ženklo istorijoje: puikus naujas „Abarth“ serijos papildymas.
Šis elektra varomas „Abarth“ turi didelių išorės dizaino pokyčių - platesnė priekinė dalis, papuošta „Abarth“ simbolika, apatinėmis sportinėmis apdailomis ir subtiliu automobilio sportiniu dizainu jo gale.
Viduje automobilis išliko artimas, jau legendiniu tapusiam elektriniam „500e“ interjerui – su 7 colių prietaisų ekranu, galinio vaizdo kamera ir 10,25 colių informaciniu bei pramoginiu liečiamu ekranu. Taip pat aprūpintas visais sportiniam automobiliui būdingais atributais: sportiniu vairu, pedalais, kitomis apdailos detalėmis. Aukščiausios klasės sportinės sėdynės yra aptrauktos „Alcantara“ oda, salone sumontuota išskirtinė „JBL“ garso sistema.
Anot „Abarth“ atstovų Lietuvoje, pasaulyje debiutavęs pirmasis elektrinis „Abarth 500e“, ateityje bus gaminamas, tiek kabrioleto, tiek hečbeko kėbulais.
Naujasis „Abarth“ gamintojo kūrinys turi 42 kW bateriją ir variklį, išvystantį net 155 AG, aprūpintas greito – 85 kW įkrovimo sistema, leidžiančia ją nuo tuščios baterijos iki 80proc. įkrauti vos per 35 minutes. Pirmasis „Abarth“ elektromobilis Baltijos šalyse pasirodys jau kitų metų viduryje.