Tokio „Audi“ pasaulis dar nematė: su „e-tron GT“ gamintojas pristato savo ateities planus.
2021 m. pavasarį debiutuos du elektriniai „Gran Turismo“ klasės automobiliai: „e-tron GT quattro“ ir „RS e-tron GT“. Abu jie yra galingi, greiti, dinamiški ir neišskiria jokių emisijų. Tokia naujoviška „Gran Turismo“ idėja.
Pasaulinė pirmo visiškai elektrinio „e-tron GT“ premjera įvyko antradienį, „Audi“ Pažangos dienos tiesioginės transliacijos metu.
Renginyje, kartu su kitais „Audi“ vadovais, dalyvavo ir naująjį automobilį pristatė „Audi“ Dizaino vadovas Marcas Lichte, savo įspūdžiais dalinosi „Audi“ tarptautiniai pažangos ambasadoriai Tomas Hardy, Stella McCartney, Janelle Monae.
„Tai yra svarbiausia „Audi“ naujiena šiais metais, žyminti naują erą. „e-tron GT“ automobilis yra mūsų požiūrio į ateitį protagonistas, nes ateitis priklauso elektromobilumui, kad ir ką vairuojate. Naujasis „e-tron GT“ Lietuvoje bus pristatytas jau pavasario-vasaros sandūroje“, – sakė Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.
„Audi e-tron GT“ išorė yra dinamiškas meno kūrinys. Visi paviršiai ir linijos yra tobulai suderinti – nuo priekinių žibintų su pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis iki didelio difuzoriaus gale. Kartu šios detalės sukuria formą, kuri atrodo tarsi nugludinta vėjo. Kėbulas yra itin aerodinaminis, o pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,24. Salonas taip pat atitinka klasikinį „Gran Turismo“ dizainą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole. Galinės sėdynės užtikrina pakankamai vietos net suaugusiems keleiviams. Santūri salono elegancija pabrėžia progresyvų automobilio charakterį.
„Gran Turismo“ yra sportiškas kelioninis automobilis, pasižymintis dinamiškomis valdymo savybėmis – būtent toks ir yra „Audi e-tron GT“.
Priklausomai nuo versijos, jo elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG) arba 440 kW (598 AG), leidžiančių itin dinamiškai įsibėgėti. Iki 487 kilometrų (302,6 mi) (numatytas WLTP) nuvažiuojamą atstumą užtikrina naudojamas 85 kWh talpos akumuliatorius.
800 voltų technologija leidžia greitą DC įkrovimą su iki 270 kW siekiančia galia. Pakaba taip pat pasižymi subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi vairuojamieji ratai, reguliuojamas amortizavimo standumas, trijų kamerų pneumatinė pakaba, elektrinė visų ratų pavara ir galinis blokuojamas diferencialas. Ratų dydis siekia iki 21 colio, o stabdžių diskų, kurie gali būti pagaminti iš anglies pluošto keramikos, skersmuo siekia iki 420 milimetrų.
Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, „e-tron GT“ turi visas junglumo galimybes. Multimedijos sistema, internetinės „Audi connect“ paslaugos ir pagalbinės sistemos yra itin pažangios. O kadangi dinamiškas meno kūrinys turi ir gerai skambėti, „Audi“ specialiai „e-tron GT“ sukūrė unikalų garsą.