Tai - simetrinė AWD sistema, naujos kartos „EyeSight“ technologija ir hibridinė „e-Boxer“ pavara.
Nors, priklausomai nuo rinkos, ankstesnių modelio kartų automobiliai buvo vadinami „Subaru Crosstrek“ arba „Subaru XV“, Tokijuje pristatyta trečioji modelio karta gavo bendrą visoms rinkoms „Crosstrek“ vardą.
4480 mm ilgio, 1800 mm pločio ir 1580 mm aukščio modelis atitinka naujausias gamintojo dizaino tendencijas: pirmtakų bruožus beveik nepakitusių išorės gabaritų automobilyje irgi galima nesunkiai įžvelgti, tačiau atsirado ir naujų detalių. Žvilgsnį prikaustys naujos kartos dinamiškesnį įspūdį suteikiantys žibintai, didesnės priekinės grotelės, pakaba – dar standesnė, o tai leidžia vairuotojui tiksliau jausti ir valdyti automobilį.
Technologijų progresui skirtas ypatingas dėmesys. „Crosstrek“ vairuotojo ir keleivių saugumą padės užtikrinti naujausios kartos „Subaru EyeSight“ prevencinė susidūrimų ir pagalbos vairuotojui sistema (tai pirmasis „Subaru“ modelis Japonijos rinkoje su naujausia „EyeSight“ karta). „Crosstrek“ inžinieriai įdiegė papildomą 360 laipsnių vaizdo kamerą, suteikiančią galimybę matyti 3D vaizdą, saugumą padidins plačiakampis objektyvas, posūkių žibintuose pirmą kartą panaudotos šviesos diodų technologijos.
Interjeras primena aukštesnio lygio „Subaru“ modelius. Patogumą ir technologiškumą užtikrins nuo 8 iki 11,6 colio įstrižainės „užaugęs“ lietimui jautrus ekranas, kurio patogumą ir funkcionalumą gamintojai vadina dar vienu ryškiu žingsniu pirmyn.
Naujasis „Crosstrek“ sukurtas SGP (Subaru Global Platform) platformos pagrindu. Tiesa, lyginant su ankstesnės kartos „Crosstrek“ bei XV, net atstumas tarp ašių nepakito – jis yra 2670 mm. Tačiau konstruktoriai daug dėmesio skyrė vibracijų mažinimui, standesnei kėbulo konstrukcijai ir įvairių dalių sujungimams. Erdvesnis automobilio salonas suteiks keleiviams daugiau komforto.
„Subaru“ liko ištikimi opozicinio „Boxer“ variklio ir nuolatinės visų varomųjų ratų sistemos deriniui: pravažumu 200 mm prošvaisą turintis „Crosstrek“ ir vėl bus vienas rinkos lyderių. Galią visiems ratams tieks 2,0 l darbinio tūrio variklis ir elektrinė jėgainė: „e-Boxer“ jau pažįstami ir Lietuvoje.
Prie „Crosstrek“ aukštesnio įrangos lygio bus derinami 18 colių skersmens ratlankiai su 225/55R18 padangomis (bazinės versijos nuo surinkimo konvejerio nuriedės su 225/60R17 ratais).
Naujasis „Subaru Crosstrek“ pirmiausiai pasieks Japonijos atstovų salonus, o 2023 m. galima laukti ir debiuto Europoje.