„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pasiilgusiems sportinės dvasios – naujasis „Nissan GT-R Nismo“

Antradienį įvyko pasaulinis 2020 m. „Nissan GT-R NISMO“ debiutas. Jame įkūnyti nauji, lenktyninių automobilių įkvėpti sprendimai ir patobulinimai, kurie maksimaliai pagerina jo įkvepiančias dinamines charakteristikas, teigiama pranešime.
„Nissan GT-R NISMO“ debiutas
„Nissan GT-R NISMO“ debiutas / Nissan nuotr.
Temos: 2 NISMO „Nissan“

Modelis pristatytas Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje kartu su nauja jubiliejine „50th Anniversary Edition“ versija 50 metų „Nissan GT-R“ sukakčiai paminėti.

„2020 m. „GT-R NISMO“ tapo subalansuotu, tačiau išskirtiniu sportiniu automobiliu, – teigė už „GT-R“ atsakingas vyriausiasis produktų specialistas Hiroshi Tamura. – Teikti tikrą vairavimo džiaugsmą yra pagrindinė „GT-R“ slypinti idėja. Naujojo NISMO važiavimo charakteristikos rodo, kad tai yra lenktyninis automobilis, tinkamas važinėti ir bendrosios paskirties keliais.“

Sukurtas profesionalams, bet tinkamas visiems

Konstruodami 2020 m. „GT-R NISMO“ modelį, „Nissan“ inžinieriai nusprendė pritaikyti lenktynėse išbandytas technologijas, kad jos būtų prieinamos ir patogios naudoti įvairią patirtį turintiems vairuotojams. Automobilio kontrolė ir nuspėjamumas buvo pagrindiniai orientyrai siekiant šio tikslo, todėl jį kuriant pagrindiniu principu tapo „absoliutus našumas gatvėje ir trasoje“.

Anglies pluoštas

Šalia kitų sprendimų, panaudotų kuriant galingiausią ir labiausiai išsiskiriantį „GT-R“ modelį, minėtinas anglies pluošto kiekis. Šios medžiagos gausu visame automobilyje, įskaitant priekinį ir galinį bamperius, priekinius sparnus, variklio dangtį, stogą, šoninius slenksčius, bagažinę bei galinį aptaką. Siekiant sumažinti svorį, padidinti prispaudžiamąją jėgą ir pagerinti aerodinamines savybes, patobulintas kiekvienas komponentas. Vien dėl šių išorės dalių bendras automobilio svoris sumažėjo 10,5 kilogramo, o kiti patobulinimai ir naujos dalys jį leido sumažinti dar beveik 20 kg.

Priekiniai sparnai dabar primena „GT3 GT-R“ sparnus. Rantytos ventiliacinės angos nukreipia karštą orą iš variklio skyriaus ir užtikrina išskirtinę priekinių ratų prispaudimo jėgą be papildomo oro pasipriešinimo. Jos taip pat pagerina aerodinamiką, optimizuodamos oro srauto pasiskirstymą aplink kėbulą. Šiuo požiūriu buvo ypač svarbu išvengti galinio aptako, kad būtų užtikrintas stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Dėl naujo presavimo proceso išgauta lengva ir tvirta anglies pluošto stogo konstrukcija.

Išskirtiniai ratlankiai

2020 m. „GT-R NISMO“ puošia išskirtiniai 20 colių kaltiniai aliuminio ratlankiai „RAYS“, kurie dabar yra lengvesni nei anksčiau. Pritaikyti devyni stipinai užtikrina tvirtesnę ratlankių konstrukciją. Montuojamos naujo dizaino „Dunlop“ padangos pasižymi platesniu protektoriumi ir mažesniu skaičiumi griovelių, kurie užtikrina 11 proc. didesnį kontaktinį plotą. Tai lemia didesnę šoninę jėgą, greitesnę reakciją į vairą ir geresnį pasipriešinimą riedėjimui, lyginant su ankstesniu modeliu.

„GT-R NISMO“ salone montuojamos išskirtinio dizaino priekinės sėdynės užtikrina tvirtą menčių ir apatinės kūno dalies atramą, todėl vairuotojas gali justi didesnę vienovę su automobiliu.

Puikios charakteristikos

„GT-R“ važiavimo charakteristikomis pasižymi tik nedaugelis automobilių. Kurdami 2020 m. modelį, inžinieriai užsimojo patobulinti tai, kas jau iš esmės buvo laikoma mechaninio tobulumo viršūne. Pasak Hiroshi Tamura, jie siekė „atlikti mažus pakeitimus, stengdamiesi kuo daugiau „išspausti“ iš variklio ir važiuoklės“.

„GT-R“ ir toliau varomas „Nissan“ 3,8 l darbinio tūrio V6 24 vožtuvų variklio su dviem turbokompresoriais – kiekvienas šis galios agregatas surenkamas takumi meistrų rankomis. „GT-R NISMO“ variklis išsiskiria unikalia turbokompresoriaus konstrukcija su modifikuota turbinos forma ir mažesniu skaičiumi menčių. Tai tiesioginė „GT-R GT3“ lenktyninio automobilio įtaka. Šis patobulinimas leido optimizuoti oro srautą ir užtikrinti 20 proc. greitesnį įsibėgėjimą nė kiek nesumažėjant galiai.

Atnaujinta automobilio šešių pavarų dvigubos sankabos transmisija išsiskiria patobulintu „R“ režimu, kuris ne tik pagreitina, bet ir optimizuoja pavarų perjungimą, ypač posūkio baigimo metu. Tai sustiprina pagreitėjimo ir sulėtėjimo pojūtį tiek kelyje, tiek trasoje. Be to, adaptyvioji pavarų valdymo sistema gali pritaikyti pavarų perjungimo režimus prie konkretaus vairavimo stiliaus. Todėl šiuo automobiliu galima važiuoti bendrojo naudojimo keliais laikantis nustatytų taisyklių ir mėgautis įkvepiančia vairavimo patirtimi lenktynių trasoje neperjungiant režimų rankiniu būdu.

Automobilyje įrengta patobulinta išmetimo sistema iš titano su rankiniu būdu poliruotais mėlynais antgaliais.

Kalbant apie valdymą, 2020 m. „GT-R NISMO“ neturi lygių. Patobulinta pakaba užtikrina didesnį automobilio stabilumą atliekant posūkius, didesnę kampinio nuokrypio spartą ir geresnę važiavimo kokybę. Vairo sistema pagerina linijinį stabilumą ir užtikrina tikslesnį valdymą nei anksčiau – važiuojant iki 300 km/h greičiu pakanka minimaliai pakoreguoti vairą.

Absoliutaus našumo temą puikiai atspindi stabdžių sistema, pagaminta iš anglies pluošto ir keramikos mišinio. „Brembo“ diskų iš anglies pluošto bei keramikos (410 mm priekyje ir 390 mm gale) ir „Brembo“ suportų derinys lemia ženkliai greitesnę stabdžių reakciją, didesnį jų patvarumą ir apskritai efektyvesnį stabdymą. Be to, dėl jų lengvumo sumažėjo svoris kiekviename rate.

Todėl automobilis daug paklusniau juda pasirinkta kryptimi. Diskų konstrukcija iš anglies ir silicio karbido savo tvirtumu beveik prilygsta deimantams. Kartu su nauja stabdžių trinkelių medžiaga jie sukuria didesnę trintį pagerindami automobilio valdymą įvairiose stabdymo situacijose. Naujos medžiagos taip pat užtikrina trumpesnę stabdžio pedalo eigą, todėl stabdymo metu vairuotojo kojoms tenka mažesnė apkrova. Nauji ir ypač tvirti suportai padengti ryškiai geltonų dažų sluoksniu, atspariu didesnei nei 1000 o C temperatūrai.

„2020 m. „GT-R NISMO“ sukūrėme siekdami savo klientams pasiūlyti išskirtinį lenktynių trasai ir miesto gatvėms pritaikytą automobilį, – pasakojo Hiroshi Tamura. – Mums buvo svarbu visapusiškai jį subalansuoti, o ne vien pademonstruoti jo įspūdingus galios rodiklius. Patobulinus variklį, valdymą, stabdžių sistemą ir aerodinamines charakteristikas, naujasis „NISMO“ buvo pakylėtas į aukštesnį lygį.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“