Baimė, kad neužteks įkrovos nuvažiuoti norimą atstumą dažnai minima, kai kalbame apie elektromobilius. Tad iškart pasakysime, kad abu testo dalyviai šios dvikovos metu vienu įkovimu nuvažiavo daugiau nei pakankamai („Kia“ – 390, VW – 365 kilometrus).
Palyginimas su giminaičiais
Žinoma, mums svarbu ne tik nuvažiuojamas atstumas, tad apie viską pakalbėkime nuo pradžių. ID.5 yra porą centimetrų žemesnis už bendraplatformį SUV ID.4, abu turi identiškus salonus, gaminami tame pačiame Cvikau fabrike Vokietijoje. Kia EV6 parduodamas nuo 2021 metų rudens ir turi tokią pačią 800 voltų technologiją (įprastai naudojama 400 voltų sistema) kaip tos pačios platformos „Hyundai Ioniq 5“.
Salono erdvė, bagažinė ir kiti svarbūs parametrai
Visi įsėdę į VW elektromobilio saloną su daug kieto plastiko nori dar kartą pasižiūrėti į jo kainą ir įsitikinti, kad bandomasis automobilis išties kainuoja daugiau kaip 67 000 eurų (Vokietijoje – red. past.). O štai „Kia“ apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė yra solidesnė, ypač tai pasakytina apie galinę salono dalį.
Korėjiečiai puikiai išnaudojo didelį EV6 atstumą tarp ašių ir 1,88 m plotį, tad ant galinių sėdynių vietos tiek, kad galima žaisti futbolą. Tik, deja, čia keleiviai sėdi vos 33 centimetrų aukštyje, o tai labai žemai.
Ilgakojams tai reiškia, kad jų keliai bus beveik ties krūtine...
VW keleiviai sėdi 36 cm aukštyje ir, nebent jei tik esate aukštesnis nei 1,90 m ūgio, jums gali pritrūkti vietos virš galvos.