Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 “Vilniaus – Panevėžys” (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų.
„Užpernai atidarėme antrąjį etapą, o dabar prasidės paskutinysis etapas. Vakarinis aplinkkelis – vienas svarbiausių transporto koridorių Vilniuje. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia net ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkst., tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkst. automobilių“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi. Projektą planuojama finansuoti Europos Sąjungos lėšomis. Tikimąsi, kad darbus pavyks pabaigti 2017 metais.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas, kurio metu vakarinio aplinkkelio atkarpa buvo pratęsta nuo L. Asanavičiūtės g. iki Ozo g.
Sutartis su nugalėtojais bus pasirašyta tik Viešųjų pirkimų tarnybai ir Transporto investicijų direkcijai įvertinus pirkimo procedūras.