BMW M padalinio prezidentas Frankas van Meelas automobilių naujienų portalui „Car&Driver“ sakė, kad dabar montuojamos šešių pavarų mechaninės dėžės skaičiuoja paskutinius savo gyvavimo mėnesius. To priežastis, kaip paminėjo F.van Meelas – „paklausa nukrito iki nulio“. Dėl tos pačios priežasties kitos kartos BMW M6 taip pat bus komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže.
Šiuo metu gaminamas BMW M5 ir M6 turi 4,4 l darbinio tūrio variklį su dviem turbinomis, išvystantį 560 AG ir 678 Nm. Mechanines pavarų dėžes šie modeliai galėjo turėti tik JAV rinkoje – Europoje tokia opcija nebuvo įmanoma.
BMW sprendimas nepalies kitų M serijos modelių: M2, M3 ir M4 galės turėti tiek mechanines, tiek automatines pavarų dėžes.
Šiuo metu bandomas naujasis BMW M5, kuris, spėjama, turės keturis varančiuosius ratus ir išvystys daugiau nei 600 AG. Tikėtina, kad jis bus pristatytas artėjančiais metais.