„Pernai važiavau per Ispaniją, ten šiauriniu keliu iki Santiago de Compostelos. Tad taip pat šalia vandens didžioji dalis kelio. Tas vanduo mane traukia, todėl pasirinkau ir šią kelionę. Anksčiau visu Lietuvos pajūriu esu penkis kartus pravažiavęs, tad šalia vandens yra malonu, vėjas pučia, oras malonus“, – pasakoja T.Augūnas.
Kaip sako jis, tokiai priemonei reikia ir atitinkamo fizinio pasirengimo, nes visa apkrova tenka kojoms, tad įveikti ilgas distancijas – nemažas išbandymas. Ir, nors paspirtukininkas susiduria su nuovargiu bei nepatogumais, noras tęsti tokias keliones nemažėja, o tik auga.
Šiuo metu įprasta į darbą ir susitikimus vykti elektriniu paspirtuku, taip išvengiant kamščių ir greitai pasiekiant norimą tašką. Gyventojai pastebi, kad paspirtukai yra lengvai transportuojami, todėl keliauti galima įvairiomis transporto priemonėmis.
„Anksčiau galvojau, kad elektrinis dviratis yra ta transporto priemonė, kuri tinkamiausia keliavimui. Bet vėliau supratau, kad šis daiktas yra patogesnis tuo, jog su juo gali lengvai keisti transporto priemones: jei blogas oras arba toliau važiuoti – išsikvieti taksi, sėdi į autobusą arba įsėdi į traukinį, nuvažiuoji į Kauną, Kaune išsilankstai ir važiuoji toliau“, – dėsto paspirtukų entuziastas Dmitrijus Radlinskas.