Paviešintos pirmosios „Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S“ nuotraukos

Praėjus dvejiems metams po to, kai „Mitsubishi“ Paryžiaus automobilių parodoje pristatė neįtikėtinai didelės sėkmės sulaukusį pirmąjį hibridinį miesto visureigį „Outlander PHEV“, šiemet įvyksianti Paryžiaus automobilių paroda vėl pasirinkta ateities automobilio – koncepcinio „Mitsubishi Outlander PHEV Soncept-S“ – pristatymui, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S“
„Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S“

Dabartinis „Outlander PHEV“ modelis tapo itin populiarus Vakarų Europoje: vos per pusantrų metų nuo modelio pasirodymo prekyboje, jo užsakymai viršijo 20 000 vnt. Elektra įkraunamas hibridas išsiskiria itin žema CO2 emisija, turi 4WD ratų pavarą, o naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energiją, jo nuvažiuotas nuotolis siekia 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai, akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus, vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas.

Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.

Kurdami „Outlander PHEV Concept-S“ modelį, „Mitsubishi“ dizaineriai siekė išryškinti šio automobilio sportiškumą ir išmanumą („Sporty and Sophisticated“). Naujasis dizainas padeda išreikšti unikalią šio visais ratais varomo visureigio eigos, tylaus važiavimo ir didelės galios kelyje kombinaciją. 

„Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S“
„Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis