Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pažangiausios technologijos ir saugumas – išskirtinis „Nissan“ bruožas

Į lapkričio 5-ąją prasidėjusį „Metų automobilio 2015“ konkursą bendrovės „Nissan Nordic Europe“ atstovai delegavo šešis naujausius automobilius. Tai gausiausia vienam automobilių prekės ženklui priklausanti konkurso šeimyna.
„Nissan“ metų automobilio rinkimuose
„Nissan“ metų automobilio rinkimuose / Organizatorių nuotr.

„Nors šiemet nepavyko iškelti masiškumo kartelės į rekordinį aukštį, kai „Metų automobilio 2011“ rinkimuose varžėsi net devyni mūsų deleguoti automobiliai, tačiau šešetas „Nissan“ logotipu pažymėtų keturračių, tikimės, irgi atkreips tiek vertinimo komisijos, tiek pirkti naują  automobilį besižvalgančių dėmesį“, – pristatydamas gausią šio japonų gamintojo „armadą“ vylėsi „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovas Mindaugas Plukys.

Vienu didžiausių konkurso traukos objektų tapo aštuonioliktuosiuose lietuviško metų automobilio rinkimuose debiutavęs elektromobilis. Net ne vienas, o iškart du. Vienas jų – geriausias „Nissan Leaf“ ir komercinio „NV200“ savybes sujungęs tik elektra varomas „Nissan e-NV200“ – novatoriškas, praktiškas ir aplinką tausojantis miesto automobilis.

Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose
Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose

Pristatydami naująjį kūrinį – kompaktišką furgoną „e-NV200“ – „Nissan“ gamintojai tarsi patvirtina neketinantys užleisti užimamos lyderio pozicijos elektromobilių segmente.  „e-NV200“ išsiskiria originaliais patobulinimais, nuline emisija bei itin mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. Būtent su šiuo konkursiniu modeliu ir jo pirmtaku „Nissan Leaf“ elektromobiliu ši japonų bendrovė tapo pirmąja automobilių gamintoja pasaulyje, kurios asortimente puikuojasi du elektra varomi automobiliai.

Pasak gamintojų, „e-NV200“ apjungia dviejų apdovanojimais įvertintų „Nissan“ automobilių – „Leaf“ (pelniusio „Pasaulio metų automobilio titulą“) bei „NV200“ (nominuoto „Tarptautiniu metų furgonu“) – geriausias savybes ir yra pasirengęs iš pagrindų pakeisti lengvųjų komercinių automobilių įvaizdį.

Antrasis modelis – Europoje pagamintas ir Europos rinkai skirtas antrosios kartos „Nissan Leaf“, atveriantis duris į mobilumo be emisijų pasaulį.

„Kol kiti gamintojai dar tik pristato ir bando savo pirmuosius elektromobilius, „Nissan“ Lietuvoje jau pradeda prekybą atnaujintu „Nissan Leaf“ modeliu, kuriame daugiau nei 100 įvairių pakeitimų“, – tvirtina M. Plukys.

Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose
Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose

Elektromobilius pristatę jų įgaliotieji atstovai pasidžiaugė, jog ir Lietuvoje daugėja galimybių įkrauti akumuliatorių baterijas. Tad netrukus nuvažiuoti, sakykim iš Vilniaus į Palangą, šiuo be garso riedančiu ir aplinkos neteršiančiu keturračiu nekils jokių problemų.

Elektromobilio akumuliatorių galima per naktį įkrauti iš vienfazio 16 A ir 3,3 kW galios namų elektros tinklo. Krovimui naudojant 32 A ir 6,6 kW tinklą, krovimo laikas sutrumpėja iki keturių valandų. Naudojantis specialiu „CHAdeMO“, nuolatinės srovės 50 kW greituoju krovikliu, akumuliatorių iki 80 proc. galima įkrauti vos per pusvalandį ar net per trumpesnį laiką, jeigu akumuliatorius nėra visiškai išsikrovęs.

Visoje Europoje jau įrengta daugiau kaip 1000 viešųjų „CHAdeMO“ greitojo krovimo stotelių. Be to, dalis įmonių savo parkuose ar centruose turi nuosavus greituosius kroviklius.

Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose
Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose

Per paskutiniuosius septynerius metus savo aistrą naujovėms ir technologijoms „Nissan“ realizavo įvairiomis šeimyninių automobilių modifikacijomis. Pasitelkdama tą pačią dizaino koncepciją ir originalią viziją, įprasmintą konkurse pristatomuose naujausių kartų „X–Trail”, „Qashqai” ir „Note” modeliuose, šio japonų gamintojo atstovai didžiuojasi pirkėjui vėl galintys pasiūlyti hečbeką.

Tai gana ryškiai iš daugelio konkurso dalyvių išsiskiriantis naujasis „Nissan Pulsar“ su pažangiomis technologijomis, netikėtais dizaino sprendimais ir erdviausiu klasėje vidumi.
Dėl ilgiausios klasėje važiuoklės bazės (2700 mm) ir sumanios konstrukcijos „Pulsar“ teikia  gerokai daugiau vietos gale sėdinčių keleivių kojoms ir pečiams nei kiti šio automobilio konkurentai. Gale sėdinčiųjų keliams palikta 692 mm erdvės. Šiuo požiūriu „Pulsar” modelis daug erdvesnis už daugelį D segmento automobilių.

Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose
Organizatorių nuotr./„Nissan“ metų automobilio rinkimuose

Pasak „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovo, „Metų automobilio 2015“ konkurse pristatomi „Nissan“ modeliai išsiskiria ne tik naujausiomis, pažangiausiomis technologijomis, bet ir pasižymi ypatingu saugumu. Net penkiems „Nissan“ automobiliams iš konkurse dalyvaujančių šešių – „Leaf“, „Juke“, „X-Trail“, „Qashqai“ ir „Pulsar“ – nepriklausoma naujų automobilių saugumo vertinimo organizacija „EuroNCAP“ šiemet suteikė aukščiausiąjį  penkių žvaigždučių įvertinimą.

Šis pripažinimas itin sustiprino „Nissan“ gamintojų, o kartu ir paties automobilio, kaip patikimo ir aukščiausią saugumo lygį užtikrinančio prekės ženklo, įvaizdį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų