„Honda“ stendo dėmesio centre – nauja supermotociklo CBR1000RR-R Fireblade versija. Fireblade sukurtas lenktyninio RC213V MotoGP bei keliams skirtos jo versijos pagrindu. 2020 metų Fireblade varomas galingiausio visų laikų keturių cilindrų vienaeilio variklio. Jo maksimali galia siekia 160 kW esant 14 500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 113 Nm esant 12 500 aps./min. Šio motociklo svoris tėra 201 kg.
„Fireblade supermotociklų modeliuose HONDA siekia perteikti lenktyninių motociklų DNR. Skirtingai nuo kitų gamintojų, Fireblade niekada nesivaikė maksimalaus greičio ar didžiausios galios rodiklių. Nepaisant įspūdingų charakteristikų, Fireblade visada buvo „paklusniausias“ ir lengviausiai kelyje valdomas supermotociklas“ – teigė UAB „Nippon auto“ komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.
Europoje bus siūloma ir CBR1000RR-R SP modelio versija, komplektuojama su antrosios kartos pusiau aktyvia Öhlins elektroninio valdymo pakaba (su 43 mm NPX šakėmis ir Öhlins TTX36 Smart-EC galiniu amortizatoriumi), nauja Brembo Stylema radialine keturių stūmoklių stabdžių apkaba priekyje ir „Brembo“ stabdžių apkaba gale.
Parodos lankytojai taip pat galėjo pirmąkart „gyvai“ išvysti naujuosius CRF1100L Africa Twin ir CRF1100L Africa Twin Adventure Sports modelius. Abi „Africa Twin“ versijos varomos lengvesnio ir galingesnio 1100 cm³ darbinio tūrio variklio. Motociklo rėmas tapo lengvesnis. Abu modeliai bus siūlomi ir su išskirtine dvigubos sankabos transmisija (DCT). Platų elektroninės įrangos komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir HONDA reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos: pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizavimo sistemos. Modeliuose taip pat pirmąkart naudojamas 6,5 colio TFT spalvotas jutiklinis ekranas.
„Africa Twin yra perkamiausias HONDA motociklų modelis Lietuvoje, turintis platų ir ištikimą gerbėjų ratą. Šių modelių prekybą Lietuvoje planuojame pradėti dar šiais metais“ – teigė A. Vilpišauskas.
Parodoje pristatyti iš esmės atnaujinti SH125i ir SH150i motoroleriai. Abu modeliai varomi naujos kartos EURO5 standarto „eSP+“ variklio, pasižyminčio geresnėmis greičio savybėmis ir mažesnėmis kuro sąnaudomis. Nauja motorolerio rėmo konstrukcija leido perpus padidinti daiktams skirtą dėtuvę.
Stilingasis CMX500 Rebel sulaukė pakabos atnaujinimo. 2020 metų modelis komplektuojamas su LED žibintais bei nauja išmetimo sistema.