Galima sakyti, kad naujasis „SEAT Ibiza“ yra visiškai naujas modelis, kuris buvo kuriamas remiantis ambicingais tikslais: žengti milžinišką žingsnį saugumo, dizaino, valdomumo ir komforto link. Tikslus pavyko įgyvendinti sukūrus naują MQB AO modulinę platformą. „SEAT Ibiza“ yra pirmasis „Volkswagen Group“ modelis, turintis šią platformą.
1984 metais į gatves išriedėjęs pirmos kartos „Ibiza“ modelis tapo SEAT prekinio ženklo ikona. „Ibiza“ yra vienas iš ilgiausiai gyvuojančių bendrovės modelių ir vienas perkamiausių. Nuo jo gyvavimo pradžios kompanija jau pardavė 5,4 mln. „Ibiza“ automobilių.
Naujosios kartos modelis yra net 87 mm platesnis, 2 mm trumpesnis ir vienu milimetru žemesnis už savo pirmtaką.
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, naujosios „Ibiza“ atstumas tarp ratų gale yra 60 mm didesnis, priekyje – 48 mm. Atstumas tarp ašių siekia 2 564 mm (95 mm didesnis). Šio sprendimo rezultatas – patogesnis, erdvesnis viduje ir kompaktiškesnis išorėje automobilis. Erdvė kojoms padidėjo 35 mm, o erdvė galvai – 24 mm priekyje ir 17 mm gale. 42 mm platesnės sėdynės leidžia naujajam „Ibiza“ tapti vienu komfortiškiausių ir erdviausių savo klasės atstovų.
Bagažinės talpa padidėjo 63 litrais – dabar ji siekia 355 l ir yra viena didžiausių savo klasėje. Bagažinės anga tapo žemesnė.
Visi naujojo „SEAT Ibiza“ varikliai atitinka „Euro6“ ekologijos standartus. Būsimieji pirkėjai gali rinktis vieną iš trijų aliuminio bloką turinčių benzininių variklių. Pirmasis iš jų – 1.0 l TSI trijų cilindrų variklis, pasižymintis 95 arba 115 AG galia ir turintis turbokompresorių, tarpinio oro aušinimą ir tiesioginio įpurškimo sistemą. Naująjį 1,5 l TSI keturių cilindrų 150 AG variklį pirkėjai galės rinktis nuo 2017 metų pabaigos.
1,6 l TDI dyzelinis variklis turės tris versijas: 80, 95 ir 115 AG.
MQB AO platforma leidžia naujajam „SEAT Ibiza“ turėti CNG dujomis varomą 1,0 TSI variklį, pasižymintį 90 AG. SEAT yra pirmasis gamintojas, galintis pasiūlyti tokį variklį šioje klasėje. Mechaninės greičių dėžės gerbėjai galės rinktis 5 pavarų mechaninę transmisiją, kuri yra derinama su 95 AG ir mažesniais varikliais, arba 6 pavarų transmisija, kuri bus derinama su galingesniais motorais. „SEAT Ibiza“ taip pat galės pasiūlyti dvigubos sankabos DSG 7 pavarų transmisiją.
Už automobilio dinamiškumą, riedėjimo kokybę ir komfortą reikėtų ypatingai padėkoti naujajai MQB AO platformai ir 30 proc. didesniam kėbulo standumui. Naujoji „SEAT Ibiza“ turi penkiadurę modelio versiją bei 3 durų modelį.
Naujasis „SEAT Ibiza“ gali pasiūlyti keturis skirtingus įrangos paketus. Standartinės „Reference“ įrangos paketą seka „Style“ apdailos paketas bei du aukštesnio lygio paketai – FR ir „XCellence“.
Būsimieji FR ir „XCellence“ savininkai gali tikėtis LED interjero apšvietimo. Jis bus dviejų spalvų: raudonas ir baltas. „Full LED“ žibintai (dienos šviesos, prietaisų skydelio apšvietimo, indikatoriai ir galiniai priešrūkiniai žibintai) yra naujovė šioje klasėje.
FR paketui priklauso standesnė pakaba ir dviejų vairavimų režimų („Normal“ ir „Sport“) pasirinkimo galimybė. „XCellence“ tokias galimybes galės pasiūlyti šiek tiek vėliau.
„Ibiza“ šeimininkams vairuoti saugiau patogiau padės tokios saugumo technologijos, kokias turi „Leon“ ir „Ateca“ modeliai, pavyzdžiui, „Front Assist“, „Traffic Jam Assist“, „Adaptive Cruise Control“, „Keyless Entry“ sistemos, variklį užvedantis „Start/Stop“ mygtukas, naujos kartos parkavimo jutikliai ir galinio vaizdo kamera, 8 colių lietimui jautrus ekranas.
„Ibiza“ taip pat montuojamas bevielis mobiliųjų įrenginių kroviklis, GSM stiprintuvas bei galimybė prijungti savo mobilųjį telefoną naudojantis „Apple Car Play“, „Android Auto“ arba „Mirror Link“ technologijomis. SEAT kompanija yra įsipareigojusi tapti pirmaujančia automobilių gamintoja, kuri gali pasiūlyti moderniausius komunikacijos ir mobilumo sprendimus.
SEAT ir partnerio, „Beatsaudio“ kompanijos, garso sistemai priklauso skaitmeninis signalų procesorius (DAP), 7 aukščiausios klasės garsiakalbiai ir 300 W stiprintuvas.