Remiantis trimis pagrindiniais strategijos tikslais, kompanija didžiulį dėmesį skirs augančių segmentų modelių vystymui, taikant „Leon“ modelio sėkmės formulę. SEAT taip pat sieks didinti klientų pasitenkinimą bei tapti geidžiamiausiu darbdaviu Ispanijos automobilių rinkoje.
Planų pristatymo metu Dr. Francisco Javier Garcia Sanzas patvirtino „Volkswagen Group“ įsipareigojimus SEAT kompanijai.
„Nepaisant pastarųjų savaičių naujienų, dabar pats metas pradėti vykdyti ilgalaikius planus. „Volkswagen Group“ visiškai pasitiki mumis. Naujieji modeliai, kuriuos numatėme pristatyti per ateinančius dvejus metus, rinkas pasieks suplanuotu laiku ir prisidės prie ilgalaikio SEAT augimo. Ir tai tik pirmi mūsų strategijos žingsniai“, – sakė jis.
Iš Jürgeno Stackmanno spalio pabaigoje SEAT vairą perėmęs Luca de Meo pabrėžė darbuotojų indėlį pastarųjų metų kompanijos rezultatams.
SEAT turi didžiulį potencialą kurti aukštos kokybės automobilius.
„Aš noriu pasidžiaugti pastarųjų metų darbuotojų pastangomis ir atsidavimu kompanijai. Nuo šios dienos prisijungiu prie SEAT komandos su tokia pat aistra ir pasišventimu prekiniam ženklui, kokį jūs jau parodėte. SEAT turi didžiulį potencialą kurti aukštos kokybės automobilius. Mes dirbame nuosekliai, su įkvėpimu, esame greiti ir lankstūs bei galime pasiūlyti naujausias technologijas. Esu įsitikinęs, kad šiandien pristatyta strategija bus labai sėkminga“, – tikino Luca de Meo.
Prisitaikymas prie naujų platformų
Susitikimo metu kompanijos vadovybė taip pat pristatė efektyvumo programą, pavadintą „LEAP“. Programa skirta ateinančius dvejus metus plėtoti kompanijos investicijų planą, atnaujinti produktų gamą ir dar labiau sustiprinti prekinio ženklo autoritetą.
Remiantis šia programa, SEAT investuos į Martorelio gamybos linijos, kurioje gaminami „Ibiza“ modeliai, pritaikymą naujai platformai. Atnaujinimo darbai gamykloje tęsis nuo gruodžio pabaigos iki sausio vidurio.
Dėl šių darbų sutriks gamyklos automobilių surinkimo linijos darbas ir nebus pratęsta apie 100 laikinų darbo sutarčių.