Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per ketvirtį – 8,5 proc. daugiau „Volkswagen“ komercinių automobilių

„Volkswagen“ koncerno komercinio transporto gamybos padalinys „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ Europos rinkoje skelbia atšilimą. Pirmąjį šių metų ketvirtį Senojo žemyno furgonų ir pikapų pardavimai ūgtelėjo net 8,5 proc., kai tuo tarpu pasauliniai rezultatai išliko maždaug praeitų metų lygyje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volkswagen“ komerciniai automobiliai
„Volkswagen“ komerciniai automobiliai / Gamintojo nuotr.

Vakarų Europoje parduota 66900 vnt. „Volkswagen” koncerno pagamintų komercinių automobilių (pernai - 61700 vnt., + 8,5 proc.). 

Vokietijoje, didžiausioje Europos komercinio transporto rinkoje, parduota 24300 vnt. (23100 vnt., +5,2 proc.). 

Didžiojoje Britanijoje fiksuotas dviženklis pardavimų augimas – čia parduota 11500 vnt. (9400 vnt., +22,9 proc.). 

Dar labiau nustebino Ispanija, kur parduota 2100 vnt. (1500 vnt., +37,9 proc.). Tuo tarpu visoje Rytų Europoje, neišskiriant rinkų, parduota 9250 vnt. (8500 vnt., +8 proc.).

Tačiau žymus pardavimų susitraukimas fiksuojamas šiuo metu ekonominius sunkumus patiriančiame Pietų Amerikos žemyne. Brazilijoje, didžiausioje žemyno rinkoje, pardavimai susitraukė net 26 proc. Pirmąjį šių metų ketvirtį čia parduota tik 27000 vnt., o dar pernai tuo pat metu pardavimai siekė 36700 vnt. 

Meksikoje pardavimai ūgtelėjo beveik tokiu pat skaičiumi - parduota 2700 vnt. (2100 vnt., +28,1 proc.). 

Afrikoje ir Pietryčių Azijos rinkoje – taip pat atsigaunantis sujudimas. Afrikoje parduota 5200 vnt. (4600 vnt., +11,7 proc.), Pietryčių Azijoje parduota 5300 vnt. (4400 vnt., +20,1 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos