Nors 15min skaitytojas jaudinosi dėl neremontuojamo tilto, UAB „Tauro ženklo“ vadovas Audrius Lisauskas pabrėžė, jog jo ir nenumatyta remontuoti. Darbai, kurie apima atraminės sienelės ir asfaltuoto pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimą (įrengiant kelio bortus, turėklus, nuovažas ir asfalto dangą), vykdomi šalia tilto.
Atlikus darbus, pasak jo, bus išspręsta pėsčiųjų ir dviratininkų saugaus eismo problema tilto prieigose, sujungiant jau esamus pėsčiųjų ir dviračių takus Dotnuvos ir Akademijos gyvenvietėse. Anksčiau ten buvo tik siauras kelkraštis, o iškart už jo – aukštas ir status skardis.
„Šiuo metu baigti pagrindiniai darbai – įrengta atraminė sienelė. Šis darbų baigimo etapas – ilgiausiai trunkantis ir techniškai sudėtingiausias. Įrengta metalinė spraustasienė, atlikti gelžbetoninės atraminės sienos pagrindo stiprinimo, betonavimo ir betono konstrukcijų hidroizoliavimo darbai, pradėtas užpylimas gruntu.
Gegužės 24-31 d. ir birželio 14 d. objekte nebuvo dirbama dėl Specialiųjų tyrimų tarnybos vykdomo tyrimo. Minėta institucija buvo vienašališkai sustabdžiusi darbus.
Statybos vyksta už kelio sankasos. Subjektyviu vertinimu, įgyvendinta apie 70 proc. projekto, kurio vertė – 174 tūkst. eurų (su PVM)“, – patikino „Tauro ženklo“ vadovas.
Direktorius kelias dienas praleido belangėje
Paklaustas, kodėl kurį laiką darbai buvo sustoję, jis pabrėžė, kad šiuo metu jie yra vykdomi. Planuojama projektą užbaigti iki liepos pabaigos. Jo teigimu, darbai iki šiol nebaigti dėl atlikimo technologijos reikalavimų – 2015 gruodžio 22 – vasario 15 d. jie buvo sustabdyti dėl vyravusio didelio šalčio. Dėl įšalusio, o vėliau įmerkto, grunto nebuvo įmanoma dirbti iki kovo 15 d.
„Gegužės 24-31 d. ir birželio 14 d. objekte nebuvo dirbama dėl Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) vykdomo tyrimo. Minėta institucija buvo vienašališkai sustabdžiusi darbus. Stabdymo priežastis paaiškinta nebuvo. Man teko pačiam keletą dienų praleisti belangėje.
Dėl tyrimo galiu kalbėti ribotai – galioja apribojimai dėl bendravimo su įmonės darbuotojais, bylos medžiagos neatskleidimo ir gyvenamosios vietos nekeitimo. Be to, darbo kompiuteris saugomas pas tyrėjus nuo gegužės 24 d. Faktas, kad darbų vykdymas dėl minėto nutikimo kiek sudėtingesnis, tačiau darbų kokybė dėl to tikrai nenukentės“, – pabrėžė A.Lisauskas.
Nuo 1998 m. gyvuojančios įmonės vadovas atsiprašė, kad skaitytojas patiria nepatogumų, tačiau, anot jo, praeiviai gali laikinai naudotis kita tilto ir kelio puse, kaip kad buvo iki šiol. Nerekomenduojama vaikščioti atitvertoje teritorijoje darbų vykdymo pusėje.
„Baigus darbus, pėsčiųjų eismas bus patogesnis ir saugesnis. Dedame visas pastangas, kad tai kuo greičiau įvyktų. Šiuo metu vykdome du didesnius projektus. Šalia pagrindinės veiklos atliekame ir greičio matavimo radarinės įrangos gamybos projektą. Tai – hobis, kuris, tikimės, netolimoje perspektyvoje taps viena pagrindinių veiklos krypčių“, – patikino pašnekovas.
Objekto užsakovas – Lietuvos automobilių kelių direkcija. ES investicijų nenumatyta.
Kaip 15min rašė anksčiau, gegužės 24 d. STT Kauno valdybos pareigūnai pranešė 48 val. sulaikę valstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ direktorių Vidmantą Lisauską, jo pavaduotoją Edmundą Kaučiką, Kėdainių kelių tarnybos viršininką Vaidą Stravinską ir inžinierių Tomą Glebavičių. Šiems asmenims pareikšti įtarimai dėl piktnaudžiavimo.
Manoma, kad minėtai valstybės įmonei priklausantis turtas galėjo būti neteisėtai naudojamas juridinių asmenų vykdomuose statybos darbuose. Į teisėsaugos akiratį papuolė tam tikri viešieji pirkimai.
Vykdant šį tyrimą taip pat laikinai buvo sulaikytas, kaip ir pats prisipažino 15min, ir „Tauro ženklo“ vadovas A.Lisauskas, kuris yra Vidmanto Lisausko sūnus.